ATI Catalyst 3.4 frigivet....
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 16-05-03 11:49

Fra : kfc

Dato : 16-05-03 12:29

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:3ec4c220$0$83045$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Læs mere her:
>
> http://www.tweakup.dk/more.php?news_id=2246
>
> Download her:
>
> http://www.tweakup.dk/HTML/download/ati.htm
>
> Mvh.
>
> Kenneth

Thx Kenneth

nice info..

men vil lige sprøger her om der ikke er en de vil lave en iso fil af deres
cd til et ATI kort over 9xxx , så os under 9000 kan afprøve MMC8.5 softwaren

håber på en venlige sjæl der smide den i binaer.dk

kfc

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-05-03 12:33

"kfc" <kfc@ofir.dkFJERNDETTE> wrote in message

> men vil lige sprøger her om der ikke er en de vil lave en iso fil af deres
> cd til et ATI kort over 9xxx , så os under 9000 kan afprøve MMC8.5
softwaren

Jeg har da et gammelt ATI Radeon 64DDr Vivo.. der står der da MMC8 når jeg
fx starter Video in op

Fra : kfc

Dato : 17-05-03 13:55

> Jeg har da et gammelt ATI Radeon 64DDr Vivo.. der står der da MMC8 når jeg
> fx starter Video in op

Hej bjarke

på deres siden står der " Owners of older ATI products currently using MMC
7.7.0.1 or older software will need to purchase a new installation CD in
order to install the MMC 8.5 DVD support. Information on purchasing an
installation CD can be found at ATI.com.

http://mirror.ati.com/support/drivers/winxp/radeonopt-xp.html

og sidder men 8500dv kort og kan ikk få det til at virke uden en cd-rom
her..

kfc :)

Fra : ThomasP

Dato : 19-05-03 17:05

kfc wrote:
> 7.7.0.1 or older software will need to purchase a new installation
> CD in order to install the MMC 8.5 DVD support. Information on
> purchasing an installation CD can be found at ATI.com.

Jeg kunne også godt tænke mig en CD, så jeg kan opgradere. Jeg er såmænd
også villig til at betale, men ATI sælger kun i USA, så det kan jeg jo
ikke bruge til noget

Er der nogen, der ved, om opgraderings-CD-en kan købes i Danmark (og hvad
den koster)?

Mvh
Thomas

Fra : TS

Dato : 20-05-03 14:25

Hej.

Der var ikke nogen som kunne lægge cd'en i dk.binær - eller andre steder som
freefiles.dk?

/TS