Sapphire Radeon 9000 Atlantis Pro
Fra : Christian Rolver

Dato : 16-05-03 11:36

Hej.

Efter installation af den nyeste driver opstår der 2 ukendte enheder under
enhedshåndtering. Jeg kan ikke finde nogen driver der passer til disse
enheder, men de har noget med grafikkortet at gøre.

Driverversion: 6.14.10.6343 af 28-04-2003.
Kører Windows XP Pro

Er der nogen der ved hvad jeg kan/skal gøre???

Christian

Fra : Carsten Steffensen

Dato : 16-05-03 12:28

Christian Rolver wrote:
> [...]
> Driverversion: 6.14.10.6343 af 28-04-2003.
> Kører Windows XP Pro
> Er der nogen der ved hvad jeg kan/skal gøre???

På mit Sapphire Radeon 9000Pro har jeg video in, og der er der 2 enheder
efter en frisk installation som der lige skal installeres ATI´s WDM capture
drivere til (Hent dem fra sapphiretech.com under drivere). Hvis dit kort har
en lile dongle bagpå med 4 stik (2xComposite og 2xSVHS) så har du sikkert
også videoin og så mangler den driver blot :)

/Carsten Steffensen

Fra : Kristian

Dato : 16-05-03 16:24

Jeg lytter også med stor interesse,..............................jeg havde
nemlig det samme indlæg for et stykke tid siden, men ingen, ej heller
Sapphire, ville eller kunne hjælpe mig.

Og Christian................er der også et gult stik i højre øverste hjørne
på dit kort?
Det er der heller ingen, heller ikke Sapphire, der ved hvad det skal bruges
til.

Kristian

Fra : Christian Rolver

Dato : 16-05-03 22:20

Hej Kristian.

Jo, på mit kort sidder der også et gult stik, som jeg ikke ved hvad skal
bruges til...? Men jeg har stadig ikke fået løst problemet vedr. de to
ukendte enheder. HJÆLP!!!

Hilsen Christian