Hjælp igen Igen-speedometer kabel
Fra : Mr Cool

Dato : 15-05-03 19:35

hej til alle jer igen,tak for jeres indput og efter megen overjelse har jeg
købt Peugeut Speedfighter II som virkede som den rigtige valg.
men lige en ting.jeg skulle sætte et nyt speedometer kabel på den men det
var ikke lige til da gevindet ude for enden af messinggevindet på
scooteren er gået i stykker så kablet ikke kan skrues på,og det er kun ude i
enden-resten er helt ok. nogen der har et bud på hvordan den klares.
på forehånd tak

m.v.h
hoffer

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-05-03 19:59

Mr Cool wrote:
> [...]
> scooteren er gået i stykker så kablet ikke kan skrues på,og det er kun ude i
> enden-resten er helt ok. nogen der har et bud på hvordan den klares.

Enten må du finde en gevind-skærer der har det rigtige gevind, eller
også må du udskifte den del kablet bliver skruet på ...

Alternativt kan man vel få den sat fast på en eller anden klampet
måde :)

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Hekto

Dato : 16-05-03 07:51

In article <ba0mku$12i$1@news.cybercity.dk>, Mr Cool says...
> [...]
> scooteren er gået i stykker så kablet ikke kan skrues på,og det er kun ude i
> enden-resten er helt ok. nogen der har et bud på hvordan den klares.

Rens gevindet op, eller køb et nyt drev.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?