Identifikation af hardware i IBM PC Server~
Fra : Rasmus Ladekjær Pede~

Dato : 15-05-03 17:36

Hej.
Jeg har lige fået en gammel IBM PC Server 320.
Jeg kan de den har følgendene:
2 gange Pentium MMX 200 MHz
3 gange 2,25 GB SCSI Harddiske.
Et SCSI CD-Rom drev.
En onboard SCSI adapter og en SCSI adapter som
indstikkort (meget langt), jeg ved ikke hvad det er for nogle.
Et netkort, også ukendt.
Et diskette drev.
Ram.

Computeren tænder fint og tæller ram op.
Det er bare ikke noget operativsystem på den.
Derfor vil jeg installere GNU\Linux Debian der på
(www.debian.org), men installations programmet
finder ikke automatisk netkortet og SCSI adapteren.

Er der nogle den har drivere til denne computer?
Evt. noget manual "halløj"?
Eller andet så jeg kan få den til at køre med et
operativsystem?

--
Mvh Rasmus

Fra : Claus O

Dato : 19-05-03 19:12

"Rasmus Ladekjær Pedersen" <ilmabg@hotmail.com> wrote

> Hej.> Jeg har lige fået en gammel IBM PC Server 320.
> En onboard SCSI adapter og en SCSI adapter som
> indstikkort (meget langt), jeg ved ikke hvad det er for nogle.
> Et netkort, også ukendt.

Du kan finde en manual et eller andet sted på ibms site,
også software til det lange raid kort.