PLacering af batteri-container
Fra : Nikolaj Østergaard J~

Dato : 15-05-03 16:48

Hej ....

er der nogen der kender nogle links til billeder af smarte måder at placere
en batteri-container i mavebæltet / på flasken ....

Er det ikke smartest i mavebæltet ? Moneterer i dem så man kan droppe dem
eller er "fastmonteret" ?

nøj

Fra : Nikolaj Østergaard J~

Dato : 15-05-03 16:54

jeg fandt dette billede !

http://www.gue.com/equipment/lights2.html

er det den mest hensigtsmæssige løsning ? hvis man åbner mavebæltet falder
lygten så af ?

nøj

Fra : Johnny Christensen

Dato : 15-05-03 17:00

De har indskudt en ekstra (løst) bæltespænde for at forhindre at canisteret
flytter sig.
Fungerer udemærket, der er mange måder at gøre det på.

JZC

Nikolaj Østergaard Jensen <nik@mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ba0d6o$dv9$1@sunsite.dk...

Fra : pt

Dato : 15-05-03 21:32

Du kan også prøve at gå ind på www.z-diving.dk, der har lavet et spænde. Her
bruger du et "bly-spænde" for at undgå bæltet falder ud.Det virker
udemærket.

mvh
pt

Fra : Søren Reinke

Dato : 15-05-03 21:52

pt wrote:
> Du kan også prøve at gå ind på www.z-diving.dk, der har lavet et
> spænde. Her bruger du et "bly-spænde" for at undgå bæltet falder
> ud.Det virker udemærket.

Er det ikke generende at havde sådanne store batteri kasser hængende ?

Jeg har selv en Green-Force HID-30 med D12 batterier, de er ret tynde og
lange, man mærker slet ikke de er der (bortset fra hvis man glemmer at
fjerne lidt bly

Søren Reinke Rescue Diver Fjern ihsyd fra email
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Danmarks hyggeligste Pinse Træf 6-9 Juni

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 27-05-03 14:15

Søren Reinke wrote:
> Er det ikke generende at havde sådanne store batteri kasser hængende ?

Jeg havde en som var 4 kg negativ og jeg lagde ikke rigtig mærke til den..
nu har jeg en som er meget lidt negativ og jeg opdager slet ikke jeg har den
med hverken på land eller i vand.

--
Københavns Sportsdykkerklub - Http://www.ktd.dk