Overdække indputs felter hvis de ikke skal~
Fra : Lasse Nyberg

Dato : 15-05-03 16:44

Hej Alle..
Jeg har et problem med følgende..
Jeg har en større antal indputs felter i en formular. Disse
indputsfelter skal selvfølig udfyldes, men hvis der bliver sat et
flueben i et JA/NEJ felt er nogle af disse felter som ikke skal
udfyldes. På www.krak.dk kan jeg se at hvis man indtaster et
postnummer bliver by og landsdel feltet gråt..

HVORDAN LAVER JEG DETTE..

Jeg har fået afvide at man kan diffinere det i et CSS ved at
bruge noget der hedder "disabled"..

Håber i kan hjælpe..

Mvh
Nyberg

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-05-03 17:27

"Lasse Nyberg" <lassenyberg@mail.dk> skrev
> [...]
> postnummer bliver by og landsdel feltet gråt..
>
> HVORDAN LAVER JEG DETTE..
>
> Jeg har fået afvide at man kan diffinere det i et CSS ved at

Det kan du vist ikke klare alene ved at 'disable' dem i css. Der skal også
være noget, som fortæller, hvornår de skal disables.

Dette noget vil sikkert være javascript, svar fås så i

Eller du skal bruge noget serverside, svar fås så i

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-05-03 20:38

Erik Ginnerskov skrev:

> Dette noget vil sikkert være javascript, svar fås så i
>
> Eller du skal bruge noget serverside, svar fås så i

Du er nok gavmild med w'erne i dag . Lasse har nok selv kunnet
regne den ud, men for en sikkerheds skyld: der er kun ét w i
..webdesign-hierarkiet
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-05-03 04:41

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> skrev

> Du er nok gavmild med w'erne i dag . Lasse har nok selv kunnet
> regne den ud, men for en sikkerheds skyld: der er kun ét w i
> .webdesign-hierarkiet

Ups, ja:

Fra : Lasse Nyberg

Dato : 15-05-03 21:06

Tak for tippet.. jeg prøver de andre forums..
Mvh
Lasse