Kylling Med Softice
Fra : David Rasmussen

Dato : 15-05-03 16:09

Er det bare mig der er blind, eller er den ikke på den nye 200 box?

/David

Fra : Karina Hjorth

Dato : 15-05-03 19:51

> Er det bare mig der er blind, eller er den ikke på den nye 200 box?

Det er bare dig, der trænger til briller - den er på CD h... (2'eren), sang
nr. 13.

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.shubidua.nu/salimata - dedicated to my fosterchild from Mali

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-05-03 23:08

Karina Hjorth wrote:

> Det er bare dig, der trænger til briller - den er på CD h... (2'eren), sang
> nr. 13.

OK? Jeg synes jeg har hørt cd'erne i rækkefølge de sidste par dage, men
jeg har sikkert været nede og tømme postkassen eller noget mens den
spillede :)

Tak!

Jeg havde forresten aldrig hørt "Vi Elsker Rock". Fuck hvor er det fedt!
Jeg troede ærlig talt ikke at Shu-Bi-Dua kunne lave noget der var så
fedt så relativt sent i karrieren. Du er sikkert uenig, men jeg synes
kvaliteten daler noget efter 10'eren ca.

/David

Fra : Karina Hjorth

Dato : 15-05-03 23:35

> Jeg havde forresten aldrig hørt "Vi Elsker Rock". Fuck hvor er det fedt!

Ja, det er faktisk en af de oversete fra 17'eren... Det vil jeg give dig ret
i, men jeg vil ikke gå så vidt som at kalde den et hit.

> Jeg troede ærlig talt ikke at Shu-Bi-Dua kunne lave noget der var så
> fedt så relativt sent i karrieren. Du er sikkert uenig, men jeg synes
> kvaliteten daler noget efter 10'eren ca.

Well... Nu kom jeg først selv til relativt sent... Dvs. omkring Stærk Tobak
udgivelsen i 1991... Jeg har dog sidenhen købt alle de gamle også, og det
svinger meget... Jeg kan dele udgivelserne i 3 grupper. Dem i top, dem i
middel og dem under middel.

Top: 3, 4, 78'eren, 7, 8, 9, 13 og 17
Middel: 1, 6, 10, 11, 12, 14, 16
Under middel: 2, 15

Okay, 6'eren og 8'eren-11'eren rykker lidt rundt mellem top og middel
afhængig af, hvilken "stime"/periode jeg lige er inde i.

Mvh
Karina