G400 og Win2k
Fra : Martin L. Johansen

Dato : 25-03-01 14:30

Hejsa

Hvordan ser det ud med subject? Jeg synes, ifølge Matrox, at der er en del
at "bide mærke i" med henblik på deres driver til Win2k. Er det noget jeg
skal være nervøs for?

Jeg spiller ikke ret meget, men det skal selvfølgelig være i orden når jeg
endelig gør (Quake3, UT og DiabloII).

Ellers lægger jeg kæmpe vægt på 2D da jeg bruger mange timer foran Putteren.

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
ICQ # 124 309 67
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸Volcane¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Fra : Frank Hahn

Dato : 25-03-01 15:59

"Martin L. Johansen" <volcane@[REMOVE]mail.dk> wrote in message
> [...]
> skal være nervøs for?
>
> Jeg spiller ikke ret meget, men det skal selvfølgelig være i orden når jeg
Diablo er intet problem.
Quake3 m.v. er .. du forventer sikkert at de understøttes i 3D, og det er
her matrox sutter røv.
Men G400Max kan levere "nok" 3D til at overleve, men ikke nok til at være
godt.

> Ellers lægger jeg kæmpe vægt på 2D da jeg bruger mange timer foran
Putteren.

Matrox kører fint under W2k (på diverse athlon maskiner nede på uni).

Jeg har samme vægtning, og tog risikoen med et Radeon, og det har jeg ikke
fortrudt..
Det er faktisk råsejt..

/Frank

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 26-03-01 07:23

"Frank Hahn" <efgehoNO@SPAMcs.auc.dk> skrev i en meddelelse news:99l12q$rj4$

> Diablo er intet problem.
> Quake3 m.v. er .. du forventer sikkert at de understøttes i 3D, og det er
> her matrox sutter røv.

Okay. Bare den leverer det den skal. Har før kørt G400 under Win9x, men
solgte det til fordel for et Geforce2 MX. Nu vil jeg sq ha' et G400 igen!

Hvis 3D er det samme som altid, så er jeg tilfreds.

> Matrox kører fint under W2k (på diverse athlon maskiner nede på uni).

Jeg tager chancen og køber mit gamle G400 igen!

> Jeg har samme vægtning, og tog risikoen med et Radeon, og det har jeg ikke
> fortrudt..
> Det er faktisk råsejt..

Har haft kig på dem, men var lidt for dyre til min pengepung.

Ellers vil jeg gi' dig ret. Fede kort fra Radeon!

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
ICQ # 124 309 67
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸Volcane¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-03-01 00:01

mit G400DH kører fint under win2000, i ALLE 3d spil.
3D Mark score på 3100 i 1024*768-16bit.
G400 er sgu ikke dødt til 3d !!

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

Fra : Frank Hahn

Dato : 29-03-01 07:00

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message
> mit G400DH kører fint under win2000, i ALLE 3d spil.
> 3D Mark score på 3100 i 1024*768-16bit.
> G400 er sgu ikke dødt til 3d !!

Hvilken 3DMark ?
2000 eller 2001 ?

/Frank

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 29-03-01 07:34

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> mit G400DH kører fint under win2000, i ALLE 3d spil.
> 3D Mark score på 3100 i 1024*768-16bit.
> G400 er sgu ikke dødt til 3d !!

Hvad maskine har du ellers?

--