Hjælp til script
Fra : A.N.

Dato : 15-05-03 09:43

Hej gruppe
jeg arbejder med et script, men kan ikke få den til at vise siden
dengamlegaardsandet.htm

Den åbner godt nok i det lokalframe men sige at siden ikke kan vises.

Hvad er forkert?

Her er scriptet
onmouseover="doTooltip(event,0)" onmouseout="hideTip()">Den gamle gaard
"Sandet"</a><br>
2</a>

A.N.

Fra : Morten Krogh Anderse~

Dato : 15-05-03 10:02

A.N. wrote:

> Hej gruppe
> jeg arbejder med et script, men kan ikke få den til at vise siden
> dengamlegaardsandet.htm

Hej A.N.

Denne nyhedsgrupp er til java, ikke javascript.

Prøv i en nyhedsgruppe, som omhandler web clientside i stedet.

Mvh. Morten

Fra : Daniel Andersen

Dato : 14-06-03 14:11

Hej A.N.

Jeg vil tro (uden at kende ret meget til javascripts), at problemet ligger i
at du skriver : lokalframe.location.... osv osv... Det skulle vist være
loCalframe.location osv osv (selvfølgelig ikke med stort C - det var bare
for at du bedre kunne se forskellen).

Som sagt ved ikke om det virker, men du kan jo prøve...

Daniel