Billigt udstyr!
Fra : Jacob Mortensen

Dato : 15-05-03 09:03

Hej NG!

Er der nogen af jer, som har nogen erfaring med eller viden omkring, hvor
der er billigst at købe udstyr henne?

Jeg skal en tur til Ægypten her til sommer - kan det bedre betale sig at
købe udstyr dernede i forhold til herhjemme?

På forhånd tak!

Jacob

Fra : LeifHansen

Dato : 15-05-03 09:36

Hej Jacob

Jeg har rejst rigtigt meget og arbejdet som instruktør i flere lande.
Jeg ville aldrig købe udstyr (bortset fra lidt småting) i udlandet.

Generelt er prisen ikke billigere, selv i thailand koster grej stort set
det samme, der er jo ikke nogen thaifabrikker der fabrikerer grej. Du
kan med lidt held sparer lidt af momsen men det er det hele.

Garanti og service i taget i betragtning køber jeg kun udstyr hos
autoriserede forhandlkere hvor jeger sikker på at få den service jeg vil
ha. Det koster måske en lille smule mere men er absolut dfet værd.

http://www.kandu.dk/

Fra : max

Dato : 15-05-03 10:29

> [...]
> autoriserede forhandlkere hvor jeger sikker på at få den service jeg vil
> ha. Det koster måske en lille smule mere men er absolut dfet værd.

www.diveinn.com
Tjek den ud, hvis du ved hvad du skal have, der er fremragende
service, lynhurtig levering (1-2 dage), de garanterer billigste priser,
14 dages returret, 2års garanti.. Jeg kan ikke forstå hvorfor Leif
ikke nævner den, priserne er incl moms og stadigvæk billigere end
i Thailand.. Fragt udgiften ligger på ca. 300kr, så du skal mindst købe
en maske og finner for at spare noget.. 25-40% billigere end DK..
Udstyr i Ægypten er dyrt og du har ingen service og garanti,
så det kan ikke anbefales.. -max-

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 15-05-03 13:30

"max" <ma22x@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> en maske og finner for at spare noget.. 25-40% billigere end DK..
> Udstyr i Ægypten er dyrt og du har ingen service og garanti,

Jep... og hvis så er lidt fræk, så prøver man udstyret i en butik her i
dk... så man ved at det er det rigtige man bestiller..

Thore

Fra : max

Dato : 15-05-03 15:49

> Jep... og hvis så er lidt fræk, så prøver man udstyret i en butik her i
> dk... så man ved at det er det rigtige man bestiller..
>
> Thore

Det er en glimrende ide, havde ikke tænkt på det..
Din hjerne fungerer perfekt...)))))
-max-

Fra : Johnny Christensen

Dato : 15-05-03 16:55

max <ma22x@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:eNNwa.63316$y3.4530729@news010.worldonline.dk...

> Det er en glimrende ide, havde ikke tænkt på det..
> Din hjerne fungerer perfekt...)))))
> -max-

Ja, ja, og når ekspedienten vender ryggen til ryggen til så løber du med
udstyret. Så bliver det _endnu_ billigere....... For dykkerbutikker
eksisterer jo kun for at tage røven på stakkels uskyldige jomfruelige
englebasse kunder. (snøft, jeg blev helt rørt)

JZC

Fra : max

Dato : 15-05-03 18:46

> [...]
> eksisterer jo kun for at tage røven på stakkels uskyldige jomfruelige
> englebasse kunder. (snøft, jeg blev helt rørt)

*LOL*
"Englebasser" det er sjovt..!
-max-

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 15-05-03 21:13

"max" <ma22x@hotmail.com> wrote in message news:eNNwa.63316$

> Din hjerne fungerer perfekt...)))))

Jeg kan kun give dig ret

Thore

Fra : Henrik Manley

Dato : 16-05-03 16:09

> Er der nogen af jer, som har nogen erfaring med eller viden omkring, hvor
> der er billigst at købe udstyr henne?

Netbutikker men regn med det skal være 15-20% billigere før det for alvor
kan betale sig at det kommer til at koste lidt ekstra hvis der skal sendes
noget retur.

> Jeg skal en tur til Ægypten her til sommer - kan det bedre betale sig at
> købe udstyr dernede i forhold til herhjemme?

Du skal ikke regne med at kunne spare noget dernede.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk