Snigpremiere på Phone Booth????????
Fra : Peter Fleinert

Dato : 14-05-03 22:38

He, he.
Jeg er nok ikke den eneste der har moret mig over BioZonens seneste mail til
Vip medlemmer.Men dem der ikke har fået mailen skal da også have noget at
grine over.

Her er den sjove tekst i mailen. Snigpremiere fire dage efter
danmarkspremieren, det kan man kalde et godt tilbud...
læs og grin. Hilsen Peter.

Filmen har officiel danmarkspremiere d. 15. maj 2003,
men i samarbejde med FilmComapgniet inviteres du som VIPmedlem

til eksklusiv snigpremiere på

Phone Booth

Mandag d. 19. maj 2003.

Fra : Thomas

Dato : 14-05-03 23:31

He he.....

GRINER! Hvis der kommer en "der sneg sig en fejl ind i den sidste
mail"-mail til dig,
må du endelig også lige poste den...

Mvh. Thomas