køkkenlåger
Fra : hansen

Dato : 14-05-03 21:48

Der skulle vel ikke være nogle af jer , der ved hvilken slags låger dette
er, eller for den sags skyld fabrikanten.
mvh.
billederne er postet i dk.binaer

Fra : hansen

Dato : 15-05-03 06:22

Der er problemer med at poste billederne, de kommer på senere i dag.

Fra : hansen

Dato : 15-05-03 19:08

Nu er de "kastet" afsted.

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 15-05-03 19:41

Der skulle vel ikke være nogle af jer , der ved hvilken slags låger dette
er, eller for den sags skyld fabrikanten.

For mig at se, er det ganske alm. melaminbelagte spånplader, dem kan du selv
lave nogle nye af. Gå i det lokale byggemarked og bed dem skære nogle nye
låger, derefter kan du stryge kantlister på, lave huller til hængsler osv.

Thorleif

Fra : Tømreren

Dato : 15-05-03 19:54

> Der skulle vel ikke være nogle af jer , der ved hvilken slags låger dette
> er, eller for den sags skyld fabrikanten.

Det ligner en standardlåge i Melamin...
Skru en af og gå ned i en lagersalgsbutik www.kvik.dk www.gds-hth.dk f.eks
Jeg ved at kvik i Gentofte selv har maskiner til at tilskære en låge,hvis
den de har ikke helt passer,det er ikke særligt dyrt.

Mvh
Tømreren

Fra : Frederiksen

Dato : 15-05-03 20:33

> Jeg ved at kvik i Gentofte selv har maskiner til at tilskære en låge,hvis
> den de har ikke helt passer,det er ikke særligt dyrt.

Jeg går og spekulerer lidt i at få fat i noget træ, og så selv få lavet
lågerne - kan det lade sig gøre? Eller er det smartere at få en snedker til
det? Jeg ved godt at du i følge navnet er tømrer, men det er da lidt med træ

Mvh Maria

Fra : hansen

Dato : 15-05-03 21:05

ok vi kontakter de forskellige. vi takker for alle svar.
mvh.

Fra : Tømreren

Dato : 15-05-03 22:04

> Jeg går og spekulerer lidt i at få fat i noget træ, og så selv få lavet
> lågerne - kan det lade sig gøre?

Det kan lade sig gøre,men det er ikke lige til....
Det vil blive dyrere end at købe dem færdigt.
Kvik har lige sat næsten alle deres priser meget ned (der er vist for mange
om budet)
Jeg har selv et 3 år gammelt kvikkøkken,som nu er ca. 30% billigere .

> Eller er det smartere at få en snedker til
> det?

Sikkert nok,men også dyrt

> Jeg ved godt at du i følge navnet er tømrer, men det er da lidt med træ

Der er ikke den helt store forskel mere,selv om ingen af os er så meget for
at indrømme det..
Vi arbejder skulder ved skulder

Mvh
Tømreren

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 15-05-03 22:55

Der er ikke den helt store forskel mere,selv om ingen af os er så meget for
at indrømme det..
Vi arbejder skulder ved skulder

En snedker er en tømre som har læst videre

Thorleif

Fra : Tømreren

Dato : 16-05-03 09:01

> En snedker er en tømre som har læst videre

Så skal jeg med sikkerhed ikke læse videre... Jeg er VILD med at være
tømrer.
Heldigvis så er verden skruet sådan sammen,at der er nogen der bedst kan li'
at lege med modelfly og nogen der kan li' at bygge rigtige fly..

Mvh
Tømreren
(der pt. går og laver tagarbejde.. dejligt "sommerarbejde")