Matrix Revolutions trailer!!!!
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 14-05-03 19:18

Så kan i se Matrix 3. Del - Revolutions -trailer her!!!

Fik den tidligere imorges af en ven, men kan nu se den er posted på
joblo.com ... hvilket vel betyder den er officiel?
http://www.joblo.com/index.php?id=1675

Det ser lovende ud.. er specielt vild med den sidste sætning i traileren:

"Well its nice to have someting to look forward to.."
"Indeed it is"

Mvh. Martin

Fra : Rune Jensen

Dato : 14-05-03 20:15

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det ser lovende ud.. er specielt vild med den sidste sætning i traileren:
>
> "Well its nice to have someting to look forward to.."

YES!!! :)

glæder mig sgu også til onsdag...men nu kan jeg også glæde mig til November
:)

Rune

Fra : Casper

Dato : 14-05-03 21:16

On Wed, 14 May 2003 20:18:01 +0200, "Martin Ohlsson"
<prodox_dk@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Det ser lovende ud.. er specielt vild med den sidste sætning i traileren:
>
>"Well its nice to have someting to look forward to.."

Jeg synes nu slet ikke den er på højde med Reloaded traileren... men
ok, den nye trailer er vel også mere en teaser?? Der er blot
forbavsende lidt nyt i den... :-/

Casper

Fra : Andrew

Dato : 14-05-03 21:24

Mon ikke de venter med at åbne for godteposen lidt endnu...

Mvh Anders

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 14-05-03 21:29

> Jeg synes nu slet ikke den er på højde med Reloaded traileren... men
> ok, den nye trailer er vel også mere en teaser?? Der er blot
> forbavsende lidt nyt i den... :-/
>
> Casper

Well ja det er kun en teaser, og kan slet ikke sammelignes med FINAL THEATER
TRAILER for Reloaded.. Jeg mener at clippet her stammer fra Enter The Matrix
spillet, hvor man får denne udleveret når man gennemfører det .. det er blot
Andy og Larry W. der selv kalder det for (Matrix3 - Revolutions sneak
peak)..

Desuden er Reloaded og Revolutions 1stk. film delt op i 2. Så du skal ikke
forvente meget nyt i forhold til Revolutions, men blot anden del af Reloaded
O:)
Det vil tilsyneladende være en "To be continued" ending på Reloaded, og af
samme grund kommer Revolutions alleredet til September..

Mvh. Martin

Fra : Per

Dato : 15-05-03 09:39

> [...]
>
> Det ser lovende ud.. er specielt vild med den sidste sætning i traileren:
>
> "Well its nice to have someting to look forward to.."

Den så jeg jo allerede i weekenden da jeg gennemførte Enter the Matrix ;)

Fra : Lars Funck

Dato : 15-05-03 10:45

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse

> Den så jeg jo allerede i weekenden da jeg gennemførte Enter the Matrix ;)

Hej Per

Hvor købte du Enter the Matrix? De butikker jeg kender har ikke haft den før
i dag.

MVH

Lars

Fra : Per

Dato : 15-05-03 12:20

"Lars Funck" <Funck@deleteNetworldmedia.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej Per
>
> Hvor købte du Enter the Matrix? De butikker jeg kender har ikke haft den

USA

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 17-05-03 04:31

> USA

Hvor det udkom d. 15? Suuuuure.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 17-05-03 10:41

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> wrote in message

> Hvor det udkom d. 15? Suuuuure.

Til X-Box har det været ude i længere tid..i har ikke spurgt hvilken
platform det var han har klaret det på..

og hvis han så har brugt pirat kopieret version så er det vel det.. det er
jo ikke verdens undergang,
-jeg kan afsløre at det har været leaked til pc fra d. 10/5.. (men kender
ikke noget til det!)

Mvh. Martin

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-05-03 12:49

> [...]
>
> Det ser lovende ud.. er specielt vild med den sidste sætning i traileren:
>
> "Well its nice to have someting to look forward to.."

Hahhahah genialt, fuck hvor jeg bare var flad af grin da ham agenten
begynder af grine!! ..
Det minder på en eller anden ret underlig måde om Dr. Evil fra Austin Powers
filmene.. og det er hver gang jeg ser den jeg flækker af grin, har set den
4-5 gange nu

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk