oliepriser
Fra : Rundude

Dato : 14-05-03 18:21

Nogen der har styr over hvor det billigste sted er at handle olie lige
nu???? (sydsjælland)

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : JS

Dato : 14-05-03 18:28

"Rundude" <Rundude@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har styr over hvor det billigste sted er at handle olie lige
> nu???? (sydsjælland)

Skal du ha smurt cykelkæden ?

Fra : Rundude

Dato : 14-05-03 19:58

oli til mit oliefyr...............så jeg kan bade og få gulvvarme (selvom
det er slået fra pt).

Al ære og respekt så tror jeg nok min cykelkæde har det den skal bruge for
at min cykel kan køre RIGTIG stærkt (skal du ha lidt fedt til din
kæde)?????

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : Albert

Dato : 14-05-03 20:27

http://benzinpriser.dk/xml/benzin.asp?overmenu=Fyringsolie

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 15-05-03 04:15

Albert wrote:
> http://benzinpriser.dk/xml/benzin.asp?overmenu=Fyringsolie
> "Rundude" <Rundude@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Og vær så lige opmærksom på at du kan få rabat, hvis du bare spørger. Det
gælder i hert fald hydro Texaco.
Men DK er nok det billigste, især hvis du henter det selv på en af deres
trailere.
Ebbe

Fra : Mark Schiller

Dato : 15-05-03 09:59

Thu, 15 May 2003 05:15:12 +0200, berigede "Ebbe Rasmussen"
<ebberas@mail1.stofanet.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Og vær så lige opmærksom på at du kan få rabat, hvis du bare spørger. Det
>gælder i hert fald hydro Texaco.

Skal man bare spørge: "Giver i Rabat?"?

>Men DK er nok det billigste, især hvis du henter det selv på en af deres
>trailere.

Helt enig - kan der ikke være lidt (forsikrings)problemer, hvis man
f.eks. spilder olie under påfyldningen eller på anden måde klokker i
det?

/Mark

Fra : Hans Paulin

Dato : 15-05-03 10:22

Ebbe Rasmussen wrote:

> Men DK er nok det billigste, især hvis du henter det selv på en
af
> deres trailere.

....det er muligt, at det er billigst lige nu - har ikke tjekket
"Benzinpriser"...

....men da jeg fik fyldt tanken i efteråret, var det billigere at
få Haar til at komme med en tankvogn end selv at stå og fedte med
det...
Hans