Martha på DVD
Fra : zcully

Dato : 14-05-03 17:31

Jeg er stor tilhænger af at den gamle film om det gæve skib Martha kommer på
DVD, så jeg skrev til Nordisk film, som åbenbart har rettighederne. Kunne
være der var andre der var interesseret.
Her er det spinkle svar:

Hej

Pt er det ikke helt fastlagt - men måske kommer den ultimo året

MVH
Nordisk Film
Lotte Lau Dueholm

----------

Ja det er ikke meget, men jeg holder håbet oppe!!

/Zcully

Fra : Lars Petersen

Dato : 14-05-03 17:43

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Lotte Lau Dueholm
>
> ----------
>
> Ja det er ikke meget, men jeg holder håbet oppe!!

Du er ikke alene på den front. Hvis Martha udkommer på DVD skal jeg da have
et eksemplar. Den film er jo kult )

/lars

Fra : A.And

Dato : 14-05-03 18:10

"Lars Petersen" <lars@pilsnerpause.dk> skrev i en meddelelse
> Du er ikke alene på den front. Hvis Martha udkommer på DVD skal jeg da
have
> et eksemplar. Den film er jo kult )
>
> /lars

Samme her fra.

Kim

Fra : Søren

Dato : 14-05-03 20:41

> Du er ikke alene på den front. Hvis Martha udkommer på DVD skal jeg da
have
> et eksemplar. Den film er jo kult )
>
> /lars

Fik du fedtet bøhmanden?

Søren

Fra : Allan Pedersen

Dato : 14-05-03 18:11

In article <3ec26f2b$0$29527$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
*removethis*zcully@hotmail.com says...

> Jeg er stor tilhænger af at den gamle film om det gæve skib Martha kommer på
> DVD, så jeg skrev til Nordisk film, som åbenbart har rettighederne. Kunne
> være der var andre der var interesseret.

I forbindelse med mit arbejde gjorde jeg for nyligt en af
salgskonsulenterne for Nordisk Film opmærksom på 'interessen'.

Han svarede, at jeg ikke var den eneste, der havde spurgt .. og at de
var klar over, at der var en vis interesse for deres gamle danske film
på DVD.

Mit bud er, at de lige skal have udgivelserne af Huset på Christianshavn
samt Olsen Banden-filmene ud af verden før de dykker yderligere ned i
deres bagkatalog.

Allan