hvor svært er det at sætte sig ind i div. ~
Fra : Ukendt

Dato : 14-05-03 15:38

Hej!

Jeg har nu arbejdet med AutoCAD siden 98. Og det tog mig vel 2 år e.l. Før
jeg fik god erfaring med det (dvs. under uddannelse som teknisk assistent.
Så der var også de andre fag ved siden af) Jeg har gennemgået en Uhrskov bog
om inventor. Og kender efterhånden grund metoderne til at opbygge en
tegning/model der inde.

Jeg har så været en tur rundt og se om der skulle være nogle intersante jobs
rundt omkring. Og der kan jeg se at det for det meste er Solid Works eller
Pro/Engineer. Så ville jeg bare høre hvor svære de er at sætte mig ind i
forhold til jeg pt. har 5 års erfaring med AutoCAD. Jeg tænker mere på at
det er jo ikke et Autodesk program, så det er vel ikke så let som det var
med inventor?

Fra : foxdk

Dato : 15-05-03 10:02

Jeg er selv teknisk designer og har tegne med autocad i ca. 3 og har der
ud over lege med 3D studio MAX, Bryce men fik et arbejd for ca 7 måneder
siden hvor de skulle skifte til Solidworks og arbejde med det næsten
hverdag og synes selv det er nemt men har også fået kurus i det :)

/fox

http://www.kandu.dk/