Hjælp-råd ønskes til køb af scooter 45
Fra : Mr Cool

Dato : 14-05-03 14:42

da jeg overvejer at købe en scooter 45 tænkte jeg hvor bedre får man råd end
her inde.
har 3 stk på hånden som jer er interesseret i.hvilken bør jeg vælge

den 1 er en Aprilla Area 51 år 99 kørt 13000 km-flot stand pris ca 7000,-
den 2 er en Gillere Runner år 99 kørt 13400 km meget flot stand ca 7000,-
den 3 er en Peugeut Speedfighter II år 00 kørt ca 8000 km meget flot stand
ca 7000,-

hvad er bedst.

m.v.h
hoffer

Fra : benjamin18

Dato : 14-05-03 14:46

jeg ville tage aprillia area 51 den er hurtig når du afdrosler den og
så er motoren slidstærk som 1 okse

Peugeut Speedfighter II den er osse meget go men den lamer som en puch
maxi.... men motoren er osse stærk der....

http://www.kandu.dk/

Fra : Elbarto

Dato : 15-05-03 03:06

"benjamin18" <benjamin18.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Peugeut Speedfighter II den er osse meget go men den lamer som en puch
> maxi.... men motoren er osse stærk der....

Ville tage Runneren
.. Den har store hoved lejer på tappen samt stærkee tap som de to andre
Hvilket gør den en del mere solid

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 15-05-03 18:10

benjamin18 wrote:

> Peugeut Speedfighter II den er osse meget go men den lamer som en puch
> maxi.... men motoren er osse stærk der....

Det er da noget den _ikke_ gør. Endnu fejlagtigt information fra kandu.dk
brugeren... øv øv.

Men du har da ret i den er slidstærk, endda mere slidstærn jvnf. egen
erfaring samt information fra den lokale knallert-pusher. Aprillia er i den
henseende intet specielt.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Hekto

Dato : 14-05-03 14:59

In article <b9th2c$27t6$1@news.cybercity.dk>, hoffer-
er@fjerndette.cool.dk says...

vedr. Speedfight: www.hekto.dk/speedfight

--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?