[DVD] A Bridge Too Far - det blev sgu en n~
Fra : Morten Steen

Dato : 14-05-03 12:47

Ja, så har vi jo for længst passeret 5. maj, og der kom INGEN Special
Edition af "A Bridge Too Far"! Hvor er det bare nederen. Er der nogen der
har info omkring en ny udgivelsesdato? Jeg synes at have set et sted at den
var flyttet til efteråret 2004! Ganske uacceptabelt...

Morten

Fra : Ole Kofoed

Dato : 15-05-03 08:28

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> var flyttet til efteråret 2004! Ganske uacceptabelt...

Hvis du tænker på den engelske udgivelse så er den udskudt, men den er
såmænd lige kommet ud i Holland, Frankrig og snart Danmark:

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=10397

Hvorfor den er udskudt i England må guderne vide, men måske de vil gøre
noget ekstra ved billedekvaliteten?

Mvh.

Ole

Fra : Morten Steen

Dato : 15-05-03 08:58

> Hvorfor den er udskudt i England må guderne vide, men måske de vil gøre
> noget ekstra ved billedekvaliteten?

Gud ja! Tak, Ole. Det havde jeg slet ikke overvejet. Men nu har jeg så
bestilt den danske. Den kan være en udmærket substitut til den engelske
kommer senere...

Morten