Maling af lejlighed og pris for maler med ~
Fra : Eddy Folder

Dato : 14-05-03 12:15

Hej Folks..

Ved ikke om jeg burde have indhentet en masse tilbud eller i kan hjælpe her?
Jeg forsøger lige denne gruppe først.

Jeg står med en lejlighed som jeg ikke har tid til at kikke på selv, så
derfor er den eneste løsning at få nogle til det. Lejligheden er ca. 60 kvm
og der skal sættes væv op i gang og i de to rum og males væge og loft disse
steder også. Til det har jeg snakket med en maler som mente at han skulle
have 21000 for det sort. Det er en del mere hvad jeg havde regnet med og får
mig til at tænke på, at jeg skulle have taget penge for det hver gang jeg
har hjulpet en ven, så havde jeg været mange millionær idag

Jeg er egentlig ikke interesseret i at hyre nogle sort arbejder, for den
pris er helt op i vejret, men kom mere til at tænke på hvad sådan en tur
egentlig koster hvis man skal have en maler til det og der skal regning
på????

Lad være med at komme med bemærkninger om at sort arbejde er ulovligt, for
det er ikke det jeg er her for at høre på.

Mvh.

Eddy Folder

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 14-05-03 12:53

> [...]
tur
> egentlig koster hvis man skal have en maler til det og der skal

25% mere til moms ...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-05-03 13:29

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:b9tapr$456$1@sunsite.dk...
> den
> tur
> regning
>
> 25% mere til moms ...

Plejer det ikke at være sådan at den der udfører det sorte arbejde og den
der får udført det sorte arbejde deler skatte og moms fordelen mellem sig ?

Hvis ja, så er 25% mere jo ikke nok. Snarere 50 - 75 % mere.

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 14-05-03 13:34

"Eddy Folder" <chill@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> pris er helt op i vejret, men kom mere til at tænke på hvad sådan en tur
> egentlig koster hvis man skal have en maler til det og der skal regning

Indkasser 'gælden' hos dine venner
eller betal hvad det koster
Indhent evt. nogle tilbud. Jeg synes også 21K + moms lyder lidt i
overkanten.
mvh Carssten

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 14-05-03 13:54

> [...]
> mig til at tænke på, at jeg skulle have taget penge for det hver gang jeg
> har hjulpet en ven, så havde jeg været mange millionær idag

Vi har lige fået malet vores stue som er på cirka 22 2m, samt
fuldspartlet gangen 3 gange, fået sat filt op og malet 3 gange. Desuden er
loftet i gange blevet malet 3 gange, gangen er cirka 8 2m.

Alt i alt blev det 10.700,00 inklusiv moms

Så mit bud er, at det nok er lidt i overkanten.

Hvis du bor i KBH/sjællands område, kan jeg kun anbefale den maler jeg har
bruge. Utrolig flot arbejde, han snakker meget, ikke godt til at overholde
tidspunkter, men ellers tip top arbejde

Allan Bach

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 14-05-03 16:30

> [...]

> pris er helt op i vejret, men kom mere til at tænke på hvad sådan en tur
> egentlig koster hvis man skal have en maler til det og der skal regning

På grund af en vandskade fra min lejlighed, har min underbo lige fået malet
sit loft i et soveværelse på cirka 16 kvadratmeter.

Det kostede 4800 kr. inkl. moms. og blev udført af en Flügger-maler.

Mvh. Lisbeth

Fra : John Vedsegaard

Dato : 18-05-03 11:00

> [...]
>
> Lad være med at komme med bemærkninger om at sort arbejde er ulovligt, for
> det er ikke det jeg er her for at høre på.

Hej Eddy
Det lyder som en nem opgave.
Sandsynligvis kommer det ikke engang til at koste det du har fået pris på.
Heller ikke MED MOMS. Og 5 års garanti.
Dog kan der være et problem med afrensning af det gamle tapet.
Hvis der er tale om filt, kan prisen godt passe.
Skal der ikke engang males træværk, vinduer, radiator m.m. ?

John Vedsegaard
Malermester

Brug min hjemmeside for gratis rådgivning om malerarbejde.
http://home19.inet.tele.dk/taform/

---