The Skulls
Fra : Henrik H

Dato : 13-05-03 10:45

Er der nogle der har kendskab til film som omhandler det samme emne
som i "The Skulls"
Jeg er interesseret i titler som omhandler loger, hemmelige
broderskaber, ordner, studenterforeninger o.l.

MVH

Henrik

Fra : Sparre

Dato : 13-05-03 10:53

> Er der nogle der har kendskab til film som omhandler det samme emne
> som i "The Skulls"
> Jeg er interesseret i titler som omhandler loger, hemmelige
> broderskaber, ordner, studenterforeninger o.l.

Skulls 2, og så vidt jeg kan se på imdb i år Skulls 3

Synes faktisk skulls var en udemærket film..

--
Sparre

Fra : Gismo

Dato : 13-05-03 12:41

"Sparre" <christian@FJERNDETTEHERSENSsparre.it> skrev i en meddelelse

> Skulls 2, og så vidt jeg kan se på imdb i år Skulls 3
>
> Synes faktisk skulls var en udemærket film..

Skulls er en fed film, men skulls 2 er en latterlig b film og skulls 3
tjaa... kan kun være bedre end skulls 2

Gismo

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-05-03 10:52

"Henrik H (slet GUTCM)" <hansehen@GUTCMmail.tele.dk> escribió en el
mensaje news:10528192160.7020832352982@dtext.news.tele.dk...
> Er der nogle der har kendskab til film som omhandler det samme emne
> som i "The Skulls"
> Jeg er interesseret i titler som omhandler loger, hemmelige
> broderskaber, ordner, studenterforeninger o.l.

Roman Polanskis "The Ninth Gate" og til dels vel og til dels vel også
Kubricks "Eyes Wide Shut"

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-05-03 12:59

Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> skrev:

> Roman Polanskis "The Ninth Gate" og til dels vel og til dels vel også
> Kubricks "Eyes Wide Shut"

Sjovt. Jeg lige givet det samme svar i tv-gruppen.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Per

Dato : 14-05-03 08:47

> Roman Polanskis "The Ninth Gate" og til dels vel og til dels vel også
> Kubricks "Eyes Wide Shut"

Ja, begge gode film.

Fra : Morten Steen

Dato : 13-05-03 12:46

> Jeg er interesseret i titler som omhandler loger, hemmelige
> broderskaber, ordner, studenterforeninger o.l.

Uha, jeg kan huske at "The Believers" med Martin Sheen skræmte mig en del
for år tilbage. Den er fra engang i 80'erne.
Og the mother of them all : "Rosemary's Baby" er jo heller ikke at komme
udenom.
Studenterforeninger? Så er du nødt til at se "Revenge Of The Nerds"!
He-he...

Morten

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 13-05-03 12:52

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> wrote in message

> Uha, jeg kan huske at "The Believers" med Martin Sheen skræmte mig en del
> for år tilbage. Den er fra engang i 80'erne.

Er det ikke mere en kult end et broderskab/orden/studenterforening ?
Glimrende film i øvrigt.

Kasper

Fra : Morten Steen

Dato : 13-05-03 12:54

> Er det ikke mere en kult end et broderskab/orden/studenterforening ?
> Glimrende film i øvrigt.

Jo, det kan man nok argumentere for. Men en hårfin grænse kan man vel tale
om? Kult/orden? Jeg ved sgu ikke. Men ja, den er glimrende!

Morten

Fra : Lothario

Dato : 13-05-03 16:46

"Henrik H (slet GUTCM)" <hansehen@GUTCMmail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> som i "The Skulls"
> Jeg er interesseret i titler som omhandler loger, hemmelige
> broderskaber, ordner, studenterforeninger o.l.

Dead Poets Society