Billetter til Alcatraz
Fra : Jensb

Dato : 13-05-03 00:31

Hej

Jeg er tidligere her i gruppen blevet rådet til at bestille billetter til
Alcatraz på forhånd, således at man er sikker på at komme afsted. Jeg har nu
forsøgt at booke online via http://www.blueandgoldfleet.com/abcsc.htm men
det ser ikke ud til at virke, så jeg kan ikke gennemføre bestillingen. Jeg
har gentagne gange forsøgte at maile til dem, for at få hjælp til
bestillingen, men de svarer ikke på mine mails.

Så mit spørgsmål er nu om der skulle være nogen her der kender til andre
steder hvor man kan bestille billetter til Alcatraz?

Jens

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 13-05-03 10:29

"Jensb" <ikkenogetspam@tilmig.dk> skrev i en meddelelse
> online via http://www.blueandgoldfleet.com/abcsc.htm men
> det ser ikke ud til at virke, så jeg kan ikke gennemføre [..]

Fra http://www.nps.gov/alcatraz/welcome.html :

Advance ticket sales are strongly recommended and are available by calling
Blue & Gold Fleet at (415) 705-5555, or online at Blue & Gold Fleet's
webpage, or in person at their ticket booth at Pier 41, Fisherman's Wharf,
San Francisco. For groups of 15 or more call Group Reservations at (415)
705-8214.

Jeg ville ringe til dem.

Mvh, Lars

www.recorder.dk - Sammenligning af HD & DVD optagere

Fra : Jensb

Dato : 13-05-03 14:39

> [...]
> San Francisco. For groups of 15 or more call Group Reservations at (415)

Det må blive sidste udvej, jeg ville bare helst være fri. Jeg synes altid at
jeg har svært ved at forstå samt gøre mig forståelig på engelsk, gennem en
telefon. Så jeg ville helst kunne booke online.

Men tak for forslaget

Jens

Fra : Henning Nielsen

Dato : 13-05-03 16:31

> [...]

Jeg var i San Francisco i februar - gik ned på billetkontoret - købte en
billet - og kunne gå direkte ombord på færgen. Så det med forudbestilling
kan være unødvendigt, ihvertfald hvis man ikke kommer i højsæsonen.

Venlig hilsen
Henning

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 13-05-03 18:14

> Jeg var i San Francisco i februar - gik ned på billetkontoret - købte en
> billet - og kunne gå direkte ombord på færgen. Så det med forudbestilling
> kan være unødvendigt, ihvertfald hvis man ikke kommer i højsæsonen.

Og vi var der i juli, hvor der var udsolgt for de næste fem dage med mindre
man ville handle med sortbørshajerne udenfor billetkontoret. Så i højsæsonen
skal man nok ikke regne med at være så heldig.

Henrik

Fra : JakobN

Dato : 14-05-03 16:31

og jeg var der i maj (2001), hvor der også var 5 dages ventetid.

Iøvrigt var det ret dyrt. Husker ikke prisen.

JakobN

Fra : Lars Brink

Dato : 13-05-03 11:01

Hej!

> Så mit spørgsmål er nu om der skulle være nogen her der kender til andre
> steder hvor man kan bestille billetter til Alcatraz?

Prøv at skrive følgende ord på www.google.com

Tickets
Alcatraz

Så får du ca. 11.400 muligheder

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Stig Nielsen

Dato : 13-05-03 13:55

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> skrev i en meddelelse
> Hej!

Blue and Gold fleet er de eneste rigtige.
Bemærk også at det er det eneste selskab der får lov til at gå i land på
øen.

Der er flere andre udbydere, men de nøjes med at sejle rundt om øen.

Hvis det er således at du har flere dage (4-5) i San Francisco, så vil jeg
råde dig til at gå ned til rederiet allerede på førstedagen, det burde være
tids nok, og bestille billetterne til den dag hvor det passer dig.

De sejler nede fra Pier39, så det er nemt at finde.

Stig

Fra : Jensb

Dato : 13-05-03 14:43

> [...]
> øen.
>
> Der er flere andre udbydere, men de nøjes med at sejle rundt om øen.

Ok, det er jo en rimelig væsentlig oplysning. Det er rart jo rart at vide.

> [...]
være
> tids nok, og bestille billetterne til den dag hvor det passer dig.

Jeg har nemlig kun 1½ dag i San Francisco, så derfor vil jeg meget gerne
have booket, så jeg kan få en afgang klokken 9:30. Da jeg så har hele dagen
"fri" bagefter.

Nå, men jeg må vel prøve at maile dem igen, og ellers så må jeg vel i sidste
ende blive nødt til at ringe til dem.

Jens

Fra : Ole Damgaard

Dato : 14-05-03 17:00

> Jeg har nemlig kun 1½ dag i San Francisco,

hvis jeg var dig ville jeg bruge halvanden dag på alle de andre
skønne oplevelser, der er i Frisco. Alcatraz er efter min
mening stært opreklameret.En trist, trøsteløs oplevelse med
og til tider osse en kold oplevelse.
mvh ole

Fra : Jensb

Dato : 13-05-03 14:40

> Prøv at skrive følgende ord på www.google.com
>
> Tickets
> Alcatraz
>
> Så får du ca. 11.400 muligheder

Det har jeg prøvet...og når man får kæmpet sig igennem 200 pop-up reklamer
samt alt muligt andet gejl, så synes jeg i sidste ende altid at man ender på
blueandgoldfleet.com hvor jeg ikke kan få bestillingen til at gå igennem.

Jens

Fra : Klaus

Dato : 14-05-03 14:27

Jeg var i SF i marts måned, og ja der var godt nok mange besøgende, så man
skal højest sandsynligt vente en dag eller to inden man kan komme med.

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 15-05-03 08:17

Hej
Vi var derovre i juli 2000. Dengang var det nødvendigt at reservere. Vi kom
torsdag, og næste ledige afgang var tirsdag.
Dengang lykkedes det os at reservere over deres hjemmeside ...
Prøv igen - ellers er du nok nødt til at ringe.
De fleste steder i USA er de dog vant til turister og egne indbyggere med
mere eller mindre tvivlsomt engelsk, så de plejer at tale et forståeligt
engelsk og kunne forstå selv "det værste danske" engelsk.
Glæd dig. Alcatraz var en stor oplevelse.

/Pernille

Fra : Jensb

Dato : 15-05-03 14:30

> [...]
>
> Så mit spørgsmål er nu om der skulle være nogen her der kender til andre
> steder hvor man kan bestille billetter til Alcatraz?

Tak for alle jeres svar.

Jeg fik igår svar på min mail (som jeg havde sendt for mere end 2 uger
siden), og de skrev at jeg bare kunne svare tilbage på mailen, med diverse
oplsyninger, og dermed bestille den vej.

Så det lykkedes mig til sidst at få bestilt to billetter med afgang klokken
9:30, så jeg stadig har hele dagen "fri" bagefter.

Så nu er det bare med at få slået tiden ihjel den næste måneds tid, indtil
jeg skal afsted...damn hvor jeg glæder mig.

Jens