3dmark03 - lav score -37-!
Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 12-05-03 23:01

I hvert fald i forhold til de andre! Se her (foretaget direkte efter defrag
og boot):
Er der nogen der ved hvad mit prob. kan være?

System Configuration

General Information

Operating System: Microsoft Windows XP
DirectX Version: 9.0
Mobo Model 693-596-W977
AGP Rates (Current/Available):2x / 1x, 2x
CPU: Intel Pentium III 868 MHz
FSB: 144 MHz
Memory: 384 MB

Display Information

Graphics Chipset: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
Driver Name: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
Driver Version: 4.3.4.5
Video Memory: 64 MB
Core Clock: 200 MHz
Memory Clock: 334 MHz

Sound Information

Sound Adapter Driver Name: SB Live! Audio [DC00]

Benchmark Settings

Program Version: 3DMark03 Revision 1 Build 3
Resolution: 1024x768@32 bit
Texture Filtering: Optimal
Pixel Processing / Antialiasing: None
Post Processing: false
Vertex Shaders: Optimal

Main Test Results

3DMark Score: 37 3DMarks
CPU Score: Not enough CPU tests run

Detailed Test Results

Game Tests

GT1 - Wings of Fury: 5.2 fps

Feature Tests

Fill Rate (Single-Texturing): 190.8 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing): 352.3 MTexels/s

Sound Tests

No sounds: 3.7 fps
24 sounds: 2.5 fps

Mvh.

Lars Lienhøft Larsen

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 13-05-03 09:00

Det er ikke meningen af 3DMark03 skal køre på maskiner som din - her tænker
jeg på dit grafikkort.

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 13-05-03 11:00

"Thomas Damgaard" skrev i en meddelelse
> Det er ikke meningen af 3DMark03 skal køre på maskiner som din - her
tænker
> jeg på dit grafikkort.

ok, men når jeg er inde og sammenligne, så ligger andre med samme grafikkort
og processor på over 100.... Det synes jeg er lidt mærkeligt.

Lars

Fra : Silver

Dato : 13-05-03 17:24

"Lars Lienhøft Larsen" <lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
grafikkort
> og processor på over 100.... Det synes jeg er lidt mærkeligt.

Jeg fik 4455 sidste gang jeg rodede med det og jeg har et pænt godt system.
Jeg vil foreslå du prøver med 3Dmark2001 SE.

Mvh
Silver

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 14-05-03 11:07

"Silver" skrev i en meddelelse
> Jeg vil foreslå du prøver med 3Dmark2001 SE.

Men den kan ikke køre med directx9!
Lars

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 14-05-03 11:47

Lars Lienhøft Larsen wrote:
> Men den kan ikke køre med directx9!

Den tester ikke DX9 funktioner, men DX er bagudkompatibel så det vil stadig
virke...

--
Martin K

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-05-03 13:43

Lars Lienhøft Larsen (lars.lienhoeft.larsen@mail.dk) skrev følgende:

> Men den kan ikke køre med directx9!

Der findes en patch til at rette dette problem. Muligvis på
www.tweakup.dk

--
Martin Petersen

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 14-05-03 19:12

"Martin Petersen" skrev i en meddelelse

> Der findes en patch til at rette dette problem. Muligvis på
> www.tweakup.dk

Jeps, det fandt jeg ud af.
Min score er nu på 1660, men det synes jeg stadig er i underkanten
sammenlignet med de andre på nettet.

Lars

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 14-05-03 19:31

Lars Lienhøft Larsen wrote:
> Jeps, det fandt jeg ud af.
> Min score er nu på 1660, men det synes jeg stadig er i underkanten
> sammenlignet med de andre på nettet.

Du skiver ikke ret meget om din konfiguration, så det er lidt svært. Et gæt
kunne dog være, at du skulle prøve en ny driver: www.nvidia.com

--
Martin K

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 14-05-03 21:19

"Martin Kirschmeyer" skrev i en meddelelse

> Du skiver ikke ret meget om din konfiguration, så det er lidt svært.

Se mit første indlæg

> Et gæt
> kunne dog være, at du skulle prøve en ny driver: www.nvidia.com

Vil jeg prøve, men det er ikke lang tid siden sidst jeg opdaterede...
Vender lige tilbage når jeg har prøvet.

Larsen

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 14-05-03 21:22

Lars Lienhøft Larsen wrote:
> Se mit første indlæg

I dit første indlæg står:
> [...]
> DirectX Version: 9.0
> Mobo Model 693-596-W977
> AGP Rates (Current/Available):2x / 1x, 2x

Det siger jo ikke så meget, det bundkort må da have et navn... Hvilke noget
ram er det mv.

--
Martin K

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 14-05-03 22:28

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en
meddelelse

> Det siger jo ikke så meget, det bundkort må da have et navn... Hvilke
noget
> ram er det mv.

Ok, ny driver (44.03) fik mig op på 1693 point. Det er jo heller ikke
ligefrem noget at råbe hurra for...

Så du vil have mere at vide... Det skal du hermed få:

Motherboard: Soltek sl-65fvb (Bios ikke opdateret, tror sku ikke jeg tør...)
Chipset: VIA (opdateret driver idag)
Ram: 3 forsk. stænger pc100. bla. acer og infineon.
CPU: PIII 800, clocket til 867mhz

Skriv lige hvad du ellers vil vide...
Larsen

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 15-05-03 09:11

Lars Lienhøft Larsen wrote:
> [...]
> tør...) Chipset: VIA (opdateret driver idag)
> Ram: 3 forsk. stænger pc100. bla. acer og infineon.

For sådan et "forældet" system,er det da en fin score

//Henrik

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 15-05-03 09:56

"Henrik Sørensen" skrev i en meddelelse

> For sådan et "forældet" system,er det da en fin score

Skal du være næsvis....

Jeg sammenligner jo bare med andre der har samme system, men en meget højere
score. Kan det virkelig være pga. af mine forsk. ram osv.?

Lars

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 14-05-03 11:07