Hjælp til titel
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 12-05-03 22:42

Hej,

Med lys og lygte har Jeg ledt efter et bestemt nummer.

Her er hvad Jeg ved:

Jeg har ofte hørt det på TDC Infokanalen hvor den kører som musik til en
reklame for Discovery Channel (Mener Jeg) - med bl.a. Sky diving.
Jeg hørte nummeret på P3 idag kl. ca. 15
Det lyder en smule som forsanger Pete Burns fra Dead or Alive.
Håber på svar, da den bliver ved med at køre i hovedet på mig.

mvh

Carsten Pedersen

Fra : Per D

Dato : 17-05-03 10:26

Hej Carsten

Jeg ved desværre ikke hvad det er for et nr. du leder efter. Men på p3 kan
du finde deres playlister på følgende adresse
http://www.dr.dk/p3/3playlist/index.asp

I følge den blev følgende numre spillet mellem 15 og 16 d. 12.5.2003:
Ashanti: Rock with you
Mew: Snow brigade(edit no 2 no intro)
DJ Scribble: Can you feel it
The Cult: She sells sanctuary
Carpark North: Wild wonders
Christina Aguilera: Beautiful
Artificial Funk: Together(radio edit)(fuck reversed)
Thalia Feat. Fatr Joe: "I Want You"
Evanescence: Bring me to life
Alex: Them girls
Madonna: " Hollywood"