IFÖ toilet reparation
Fra : Olsen

Dato : 12-05-03 22:46

Jeg var meget stolt da jeg forleden totalt rensede og afkalkede vores
gamle IFÖ-toilet med håndkraft..

Herefter tog det vand ind som en drøm og alt funkede.

Imidlertid begyndte det at løbe, så jeg købte en ny "stempelpakning" til
bunden.

Det plejer at afhjælpe problemet, men ak nej, det løber stadig.

Hvad gør jeg?

--
Hilsen fra Olsen

snipnospam@olsen.mail.dk

ikke fjerne nospam

Fra : mcloud

Dato : 13-05-03 07:22

"Olsen" skrev d. 12-05-03 22:46 dette indlæg :
> [...]
til
> bunden.
>
> Det plejer at afhjælpe problemet, men ak nej, det løber stadig.

hej Olsen
Det kan være din plasticsvømmer der er hul i og dermed fyldt med vand
,så den ikke kan lukke for vandet,deraf løber toilettet.Svømmeren kan
hænge så den ikke kan lukke ordentlig.
Det kan være et justeringsspørgsmål ,check hvor højt vandet stiger i
cisterne inden svømmeren lukker for vandet. hvis vandstanden er justeret
for højt .løber vandet via overløbet ud og det ser ud som om at
toilettet løber,check dette og du er velkommen til at skrive igen ,hvis
ikke dette virker

mvh mcloud blikkenslager

http://www.kandu.dk/

Fra : Olsen

Dato : 14-05-03 22:31

mcloud wrote:
> Det kan være et justeringsspørgsmål ,check hvor højt vandet stiger i
> cisterne inden svømmeren lukker for vandet. hvis vandstanden er
> justeret for højt .løber vandet via overløbet ud

Jeg justerede vandstanden og nu virker det fint.

Takker