Hvem skal til Vildsund dansktopfestival 20~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-03 21:28

Er der nogen herinde som skal til Danmarks eneste dansktopfestival i
Vildsund 22., 23. og/eller 24. juli.

Det skal nok blive festligt.

Programmet ser sådan ud:

22/7 kl. 18-24: Kandis
22/7 kl. 18-24: Kim og Hallo
23/7 kl. 18-24: Kandis
23/7 kl. 17 og 20: En dansktopsolist (Ved ikke hvem det bliver i år - Sidste
år var det Jodle Birger)
23/7 kl. 18-24: Kim og Hallo
24/7 kl. 18-24: Kandis
24/7 kl. 18-24: kim og Hallo

Joh, et øhhhhhhhhh....... varieret udbud. Host host.

Hilsen Åge

(Gæt hvem der skal derop alle 3 dage?)

Fra : Rune Jensen

Dato : 13-05-03 00:15

[SNIP]
> (Gæt hvem der skal derop alle 3 dage?)

En masse fjolser???

Rune

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 13-05-03 02:44

"Rune Jensen" <:fjern:blaze@esenet.dk> wrote in news:3ec02ae6$0$76129
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [SNIP]
>
> En masse fjolser???

*PLONK*

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-03 05:28

Rune Jensen <:fjern:blaze@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ec02ae6$0$76129$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [SNIP]
>
> En masse fjolser???
________

Hvornår kommer i ?

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 13-05-03 14:13

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> ________
>
> Hvornår kommer i ?

Touché

/Nikolaj

Fra : kautaq

Dato : 14-05-03 00:17

Nikolaj Borg wrote:

> Touché

Ja, den var ret go'

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-05-03 05:23

kautaq <kautaq@post2.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4bf22e3aa1kautaq@post2.tele.dk...

> Ja, den var ret go'
______

Ja, jeg synes også selv at jeg var ret god der. Hehe - Hvor mange kommer i?
Haha - Men, tak skal du have. Hvis det altså var mig du menete. ltså hvis
det var mig du mente.

De varmeste hilsner med ønsket om en velsignet stor bedagsferie
Åge

Fra : Rune Jensen

Dato : 14-05-03 00:28

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> Touché
>
> /Nikolaj

Respekt :)

Rune

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-05-03 10:49

Åge Halldorsson (halldorsson@post.tele.dk) skrev følgende:
> Er der nogen herinde som skal til Danmarks eneste dansktopfestival i
> Vildsund 22., 23. og/eller 24. juli.

Ikke jeg. Det larmer nok når jeg slår græs. Jeg snupper Roskilde igen i
år.

> Det skal nok blive festligt.
>
> Programmet ser sådan ud:
>
> 22/7 kl. 18-24: Kandis
> 22/7 kl. 18-24: Kim og Hallo
> 23/7 kl. 18-24: Kandis
> 23/7 kl. 17 og 20: En dansktopsolist (Ved ikke hvem det bliver i år -
> Sidste år var det Jodle Birger)
> 23/7 kl. 18-24: Kim og Hallo
> 24/7 kl. 18-24: Kandis
> 24/7 kl. 18-24: kim og Hallo
>
> Joh, et øhhhhhhhhh....... varieret udbud. Host host.

Laver de kontrakt med "kunstnerne" for flere år af gangen? Sidste år var
da vist det samme l.....

> Hilsen Åge
>
> (Gæt hvem der skal derop alle 3 dage?)

En masse køer og heste?

--
Martin Petersen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-05-03 11:30

> [...]
> 24/7 kl. 18-24: Kandis
> 24/7 kl. 18-24: kim og Hallo
>
> Joh, et øhhhhhhhhh....... varieret udbud. Host host.

Hej Åge

Mit gæt er at det er Åge der kommer alle tre dage. Det er muligt jeg kommer
den ene dag, og efter udvalget ser det ikke ud til at være afgørende
hvilken. Nu er det forresten længe siden jeg har været der, så det var da
lige rart at vide, findes min gamle købmand stadig, eller er hun væk.

M.V.H.....Benny..

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-05-03 11:51

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> mumbled something in

> Er der nogen herinde som skal til Danmarks eneste dansktopfestival i
> Vildsund 22., 23. og/eller 24. juli.
>
> Det skal nok blive festligt.

kald det lige en festival igen...for mig lyder det mere som et halbal med 2
umiddelbare gentagelser

> Programmet ser sådan ud:
>
> 22/7 kl. 18-24: Kandis
> 22/7 kl. 18-24: Kim og Hallo
> 23/7 kl. 18-24: Kandis
> 23/7 kl. 17 og 20: En dansktopsolist (Ved ikke hvem det bliver i år -
> Sidste år var det Jodle Birger)
> 23/7 kl. 18-24: Kim og Hallo
> 24/7 kl. 18-24: Kandis
> 24/7 kl. 18-24: kim og Hallo
>
> Joh, et øhhhhhhhhh....... varieret udbud. Host host.

hi hi Dansktoppen er nok temmelig meget på tilbagetog når den (angiveligt)
største dansktop festival herhjemme kan præstere 3 kunstnere på 3 dage....
hvor af en ikke engang er bestemt endnu.

> Hilsen Åge
>
> (Gæt hvem der skal derop alle 3 dage?)

tjo mon ikke du skal op og ha skiftet høet i træskoene.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 13-05-03 14:07

On Mon, 12 May 2003 22:27:45 +0200, "Åge Halldorsson"
> [...]

>24/7 kl. 18-24: Kandis
>24/7 kl. 18-24: kim og Hallo
>
>Joh, et øhhhhhhhhh....... varieret udbud. Host host.
Jeg synes ikke just at programmet bærer meget præg af festival. At de kun
strækker sig over 2 dage er hvad det er, men jeg synes at det er en
fornærmelse mod publikum, at gentage det samme program 3 dage i træk. Jeg kan
godt se at der er en lille variation d. 23/7, men det er efter min mening ikke
nok til at rette op på den store fejl det er, at holde publikum for nar som
arrangøren tilsyneladende gør.

Selve grundideen og formålet med Vildsund Festivalen kan man altid diskutere,
men det rokker ikke ved det faktum at, programmet burde være faldet helt
anderledes ud.

Jeg har ikke fantasi til at forestille mig hvad der har fået arrangøren til,
at sætte de samme navne på 3 dage i træk?

Det er forhåbentlig ikke noget man skal betale for at opleve - der er måske
ovenikøbet udstedt partoutbiletter til alle 3 dage? Det ville næsten være at
køre det lidt for langt ud...............

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-03 18:09

Metal Coven.dk <no@way.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:i3r1cv0gt1c1uelepksea5d1hjnnqs18qd@4ax.com...

> [...]
at
> køre det lidt for langt ud...............

_______

Alt er gratis´, forstået på den måde at pengene kommer ind ved at der bliver
opkrævet bilparkeringsafgift (Vist nok 25 kr.) og let forhøjede priser ved
salg af pølser, ribbenssteg, øl og vand.

Overskuddet går til foreningerne som gennem mange år har arrangeret
koncerterne/musikken. Altid med renlivet dansktop af bedste skuffe. Det som
folk vil have og ikke andet.
Næseringsfolket er forlængst skrigende flygtet over hals og hovede i alle
retninger.

Kim og Hallo: Arrangør Vildsund Ungdomsklub
Kandis..........: Arrangør Idrætsforeningen S.I.K

Der er sateme mange folk og det er næster umuligt at finde en
parkeringsplads på festpladsen. Folk parkerer sgu næsten overalt i hele byen
og i flere lag.

Det er nordvestjyllands største folkefest, kendt over hele Danmark.

Hilsen Åge

Fra : Pulven

Dato : 14-05-03 16:40

On Tue, 13 May 2003 19:08:34 +0200, "Åge Halldorsson"
> [...]

>og i flere lag.
>
>Det er nordvestjyllands største folkefest, kendt over hele Danmark.

åge? hvis det har sådan en stor tiltrægningskræft på alle, hvorfor er
det så gratis? med alle de mennesker som du siger der kommer, kunne
arrengørene blive millionære, men det har de måske ikke i sinde...?
det ville da næsten også være optrækkeri var?

men alligvel: roskilde: 1100kr for entre. og jeg tror der kommer lidt
fler end til dansktop festivallen. jeg TROR, uden at drager
konklutioner, at roskilde er mere kendt, og har flere besøgende, men
alt er relativt.

også dig, vil jeg tro.

mvh mads
www.borchersen.dk

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 14-05-03 09:27

> [...]
at
> køre det lidt for langt ud...............

Det er SVJV et 'marked', hvor det er gratis at komme ind. Der er altså mange
andre attraktioner end musikken, og arrangørerne bruger vist heller ikke
selv udtrykket dansktopfestival. Det er nok noget, Åge selv har fundet på...

MVH Mikkel

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 14-05-03 16:31

Jeg skal derned alle dage, men nu kan jeg jo også næsten gå derned.

Mvh
Kenneth Bjerregaard

Hæj Åge, skal du ikke til byfest i Koldby ugen før, der kommer Birthe Kjær og
optræder?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-05-03 20:12

Kenneth Bjerregaard <mail@kbmusik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ec2613a$0$32473$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Hæj Åge, skal du ikke til byfest i Koldby ugen før, der kommer Birthe Kjær
og
> optræder?
______

Hej Kenneth

Njarjjjjjjj det tror jeg ikke - Det er for langt væk - altså herfra.

Men det skal du jo nok. Så kan du ligge og lytte til hende i en stribet
liggestol. Det var ikke så ringe endda. Nej, jeg nøjser med "Halløjsa" og
"Sukker", alle 3 dage i Vildsund.

Er "Kenneth og de andre" opvarmningsgruppe?

Hilsen Åge