Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV-in fra antennestik
Fra : AHR

Dato : 12-05-03 21:08

Hej NG

Jeg har et ASUS v8420 grafikkort med tv in/out.

Eftersom jeg har et gammelt fjernsyn kører jeg gennem scartstikket i min
video. Mit spørgsmål er bare om man kan sætte skærmkortet direkte til
antennestikket i min væg og hvilke stik skal man i givet fald bruge?

Tak
AHR

Fra : Aksel Spandet

Dato : 12-05-03 22:50

Hej!

> Eftersom jeg har et gammelt fjernsyn kører jeg gennem scartstikket i min
> video. Mit spørgsmål er bare om man kan sætte skærmkortet direkte til
> antennestikket i min væg og hvilke stik skal man i givet fald bruge?
Hvis det er almindeligt tv-in du har så kan du ikke, så skal du ha et tuner
kort(Tv kort). Tv-in i et almindeligt kort, forventer jo at få et bestem
signal ikke flere som der kommer i antenne stikket. Du skal kører det over
dit tv eller video, som så tuner kanalen ind og sender et signal til dit
grafik kort!

Håber du forstår hvad jeg mener ellers så skriv!

Mvh
Aksel

Fra : Rune Christiansen

Dato : 12-05-03 22:52

"AHR" <ahr@spoerg.mig> skrev i en meddelelse news:b9ouvq$lt6$1@sunsite.dk...
> [...]
> video. Mit spørgsmål er bare om man kan sætte skærmkortet direkte til
> antennestikket i min væg og hvilke stik skal man i givet fald bruge?

AHR

Nej det er ikke muligt, da du ikke har en tuner på dit grafikkort.

Du skal have en sådan en tilsluttet, om det så er fra fjernsynet, video
eller et tvkort kommer ud ¨på et