told på import fra USA
Fra : Henrik Hansen

Dato : 12-05-03 20:17

Hvor kan jeg finde information om fortoldning af varer som jeg køber via
nettet i USA.

Dette er som privatperson og ikke i forbindelse med import med videresalg
for øje.

MVH

Henrik

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 12-05-03 20:57

"Henrik Hansen" skrev:
> Hvor kan jeg finde information om fortoldning af varer
> som jeg køber via nettet i USA. Dette er som
> privatperson og ikke i forbindelse med import med
> videresalg for øje.

Se vejledningen "Internethandel for private" hos Told & Skat:

http://www.erhverv.toldskat.dk/display.asp?mode=2&o_id=137519&ov_id=74752

Som en tommelfingerregel kan du gange varens dollars-pris med 10, så har du
nogenlunde prisen i danske kroner alt incl. En mere præcis udregning kræver
adgang til toldsatserne for præcis de varer du køber. Dem kan du få oplyst
hos dit lokale toldcenter.

Mvh, Lars

www.recorder.dk - Sammenligning af HD & DVD optagere