leje 7 person bil/minibus
Fra : quartex

Dato : 12-05-03 19:42

Er der nogen som kender en som vil leje en minibus ud, som vi kan sidde 7
personer i for at køre til Italien i 14 dage til sommer, da vi ellers sakal
afsted i 2 biler

--
Med Venlig Hilsen
Michael & Helle

QUARTEX@GET2NET.DK

ICQ NR: 6058147

\!/
(@@)
-----o00o-(_)-o00o------------------
oooO ( )
( ) ) /
\ ( (_/
\_)

Fra : bauchmann

Dato : 12-05-03 20:10

"quartex" skrev d. 12-05-03 19:42 dette indlæg :
> [...]
sidde 7
> personer i for at køre til Italien i 14 dage til sommer, da vi ellers

Hej.

Det er flere der udlejer minibusser eks. Avis Østergård biler. Husk du
skal have stort kørekort.

Torben

http://www.kandu.dk/

Fra : John K

Dato : 12-05-03 20:16

"bauchmann" <bauchmann.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Det er flere der udlejer minibusser eks. Avis Østergård biler. Husk du
> skal have stort kørekort.

Da ikke til syv personer...

Mvh

John K

Fra : bauchmann

Dato : 12-05-03 20:53

"John K" skrev d. 12-05-03 20:16 dette indlæg :

> "bauchmann" <bauchmann.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Hej.
Kik lige i teoribogen
Torben

http://www.kandu.dk/

Fra : Flinkesen

Dato : 12-05-03 20:55

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men ellers er der mange penge at spare
ved at leje bussen hos f.eks. Avis i Flensborg

Her et eks. fra DK

Udlejningsdetaljer

Leje fra/til: tirsdag 15.07.2003 09:00 kl.
tirsdag 29.07.2003 09:00 kl.
Udlejningskontor: Esbjerg, Exnersgade 19
Telefon ( 45-7513 4477 )
Åbningstider på afhentningsdagen: 07:30-17:00 kl.
Returneringskontor: Esbjerg, Exnersgade 19
Telefon ( 45-7513 4477 )
Åbningstider på returneringsdagen: 07:30-17:00 kl.
Bilgruppe: gruppe E (fx Opel Zafira - 7 pers.)

Prisoplysninger

Pris:

10.351,25 DKK

Tilbuddet inkluderer: a.. Moms
b.. Selvrisikoforsikring (CDI) reducerer selvrisikoen ved skade
c.. Tyveriforsikring (TI) reducerer selvrisikoen ved tyveri
d.. 1400 KM

Ekstra km DKK 3,60 pr. km inkl. moms

I visse tilfælde skal bilen reserveres et vist antal dage i forvejen.
Avis garanterer prisen, når du har reserveret bilen.

Prisen for dette lejemål kan tillægges gebyrer (fx for ekstraudstyr,
ekstra chauffør, chauffør under 25 år o.l.). Kontakt Avis ReservationsCenter
på tlf. 33 26 80 80 eller reservation@avis.dk for nærmere information.
Gennemlæs venligst udlejningsbetingelserne inden du foretager
reservationen. Disse kan variere fra land til land.

Her er et eksempel med samme bilklasse fra Tyskland

Mietinformationen

Mietzeitraum: Dienstag 15.07.2003 09:00 Uhr
Dienstag 29.07.2003 09:00 Uhr
Anmietstation: Flensburg, Liebigstr. 6
Telefon ( 0461 903990 )
Öffnungszeiten am Anmiettag: 07:30-18:00 Uhr
Abgabestation: Flensburg, Liebigstr. 6
Telefon ( 0461 903990 )
Öffnungszeiten am Rückgabetag: 07:30-18:00 Uhr
Fahrzeuggruppe: Gruppe E (z. B. Mercedes C180)

Preisinformationen

Preis:

657,93 EUR

Im Preis enthalten: a.. Mehrwertsteuer
b.. Haftungsreduzierung für alle Schäden (CDW)
c.. Diebstahlversicherung (TP)
d.. Zulassungsgebühr
e.. unbegrenzte Kilometer

Für Mieter unter 25 Jahren kann eine Zusatzgebühr berechnet werden.
Bitte prüfen Sie hierzu die Mietbedingungen des Anmietlandes.

PKW reservieren in Deutschland exklusive Versicherung

Es gelten die Anmietbedingungen des Anmietlandes. Bei internationalen
Reservierungen können zusätzliche lokale Steuern und/oder Gebühren anfallen.

BESPARELSE: ca. 5416 kr. + omkring 1400 km. x 3,6 = 10.456 kr.!!!!!

Du kan selv prøve med de aktuelle datoer på:

www.avis.dk & www.avis.de AVIS i Danmark er også behjælpelige med at
reservere for dig i Tyskland.

God tur

Flinkesen

begin 666 dotted_line_3column_black.gif
M1TE&.#EA' (!`( ``/___S,S,R'Y! ``````+ `````<`@$```(?#(RGR>L-
;GXQTVHJOSGS[#GYB2(YFB9YJRJYN"[]:`0`[
`
end

begin 666 ecblank.gif
M1TE&.#EA$ `!`( ``````/___R'Y! $```$`+ `````0``$```($C(\9!0`[
`
end

[...]

begin 666 arrow_pointer.gif
M1TE&.#EA"0`)`( ``#UDA/___R'Y! ``````+ `````)``D```(-A(^I$&N-
)@I0+)NNR*0`[
`
end

Fra : Henning Petersen

Dato : 13-05-03 10:22

On Mon, 12 May 2003 21:55:27 +0200, "Flinkesen"
<flinkesen2002@yahoo.dk> wrote:

> Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men ellers er der mange penge at spare
> ved at leje bussen hos f.eks. Avis i Flensborg

Jeg ved ihvertfald at EuroCar or Flensborg ikke er særligt glade for
at sende deres SeatAlhambra til hverken Italien eller Polen. De ville
de ihvetfald ikke for to år siden, men ellers var de pænt billige

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : bauchmann

Dato : 12-05-03 21:12

"John K" skrev d. 12-05-03 20:16 dette indlæg :

> "bauchmann" <bauchmann.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Hej.
Undskyld. Jeg har nu undersøgt sagen. Det er 8 personer foruden føreren.
Jeg fik oplyst, at det er ligegyldigt hvor mange passagerer, for det er
sædepladserne der gælder. Ligeledes fik jeg oplyst, at de fleste
udlejningsbusser kræver stort kørekort p.g.a. der er sæder til flere end
de 9.

Hilsen
Torben

http://www.kandu.dk/

Fra : John K

Dato : 13-05-03 15:24

> [...]
> sædepladserne der gælder. Ligeledes fik jeg oplyst, at de fleste
> udlejningsbusser kræver stort kørekort p.g.a. der er sæder til flere end

Fint, så er min "teoribog" magen til din

Mvh

John K

Fra : bauchmann

Dato : 12-05-03 21:12

http://www.kandu.dk/

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 12-05-03 20:58

> sidde 7
> sakal

> Det er flere der udlejer minibusser eks. Avis Østergård biler. Husk du
> skal have stort kørekort.

Det skal man ikke.
--
Mvh. Kai Hoffmann

Web-hotel med mulighed for spamfilter på mailen.
www.hoffmann.cc

Fra : B.

Dato : 12-05-03 20:58

> Er der nogen som kender en som vil leje en minibus ud, som vi kan sidde 7
> personer i for at køre til Italien i 14 dage til sommer, da vi ellers
sakal
> afsted i 2 biler

Afhængig af hvor i rejser fra, skulle i prøve at undersøge
mulighederne i Tyskland evt. Flensborg ?.
Der kan godt være en hel del kr. at spare.

Se evt. :
http://www.autohausramm.dk
eller
http://www.flensburg-online.de/az/az-autovermietung.html

Mvh. Brian

Fra : Mark Beaumont

Dato : 15-05-03 22:32

quartex wrote:
> Er der nogen som kender en som vil leje en minibus ud, som vi kan
> sidde 7 personer i for at køre til Italien i 14 dage til sommer, da
> vi ellers sakal afsted i 2 biler

Inden i lejer en 7personers minivan, så find ud af om der er plads til
bagagen. Minivans har oftest begrænset bagageplads.
I de de minivans jeg har kørt i, har vi maximalt kunne være 6 personer,
hvis der skulle være plads til baggagen.

Vh Mark