Mangler filer i JDK ?
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-05-03 19:10

Når jeg starter min Kawa editor op får jeg denne fejl:

Unable to find either C:\java\j2sdk1.4.1_02\bin\javai_g.dll OR
C:\java\j2sdk1.4.1_02\jre\bin\classic\jvm.dll. Your Debug option will
be disabled.
Please check your JDK bin path for correctness.

Betyder det at jeg mangler noget af min Java compiler eller er det
Kawa der har et problem ?

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at

Fra : M_abs

Dato : 13-05-03 05:25

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Please check your JDK bin path for correctness.
>
> Betyder det at jeg mangler noget af min Java compiler eller er det

Jeg mener at kunne huske fra problemer på min skole, at Kawa kan have en
kompetibleheds problem med nyere JavaSDK.
Jeg mener også at der er en opdatering på Kawa's hjemmeside som retter
programmet (du må undskylde at jeg ikke lige kommer med at link, men jeg er
holdt op med at bruge Kawa, da jeg skulle bruge noget med GUI komponenter).
Men har du tjekket om filerne findes? Og om stierne er helt rigtige? Før du
begynder på alt muligt.
Det eneste dette problem giver er at du ikke kan debugge med Kawa's interne
debugger, jeg har næsten aldrig brugt den ,så du kan jo vurdere om det
ikke er et problem du kan leve med, hvis du ikke kan finde opdageringen.

mvh Morten

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 13-05-03 05:37

Morten har ret. Kawa fatter minus ved nyere JDKs.
Sådan er det bare. Jeg mener det kunne fifles, ved at
søge efter den fil på hele computeren og så kopiere
den derhen hvor Kawa vil have den.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk <-- Honning og gaffa i en!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-05-03 16:05

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> wrote in

> Morten har ret. Kawa fatter minus ved nyere JDKs.
> Sådan er det bare. Jeg mener det kunne fifles, ved at
> søge efter den fil på hele computeren og så kopiere
> den derhen hvor Kawa vil have den.

Lyder som om Kawa er noget ged - tror jeg forsøger mig med JCreator
istedet. Ærgeligt at vi bruger Kawa på skolen.