Regler for græsslåning
Fra : Anders S.

Dato : 12-05-03 17:51

Hvad er reglerne for at slå græs i en boligforening, eller slå græs i det
heletaget. På hvilke tidspunkter må man ikke slå græs.
( viseværten begynder ca. 7:30 flere gange om ugen nogle gange før )
Skal lige siges jeg arbejder meget tit om aftenen og vil derfor gerne sove
længe.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Anders Kristensen

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 13-05-03 13:28

"Anders S." <webmaster@fjerndetteblah.sikker-surf.dk> wrote in message
> [...]
> ( viseværten begynder ca. 7:30 flere gange om ugen nogle gange før )
> Skal lige siges jeg arbejder meget tit om aftenen og vil derfor gerne sove

kommer an på reglerne i din bolig forening.....der hvor jeg boede inden jeg
flytetde hjemmefra...måtte man ikke larme før efter 8 og det skulel stoppe
kl 17.....man-lørdag...om søndagen måtte man slet ikek køre med benzin
drevne værktøjer

i det hus min kæreste og jeg lige har købt er der ingen regler om
det....andet end at man skal vise henssyn...vi har en bygeg plads lige på en
anden side af en lille grussti og her start enorme bulldosers og anddet
tungt materiel....de varmer op fra kl 5-6 tiden i en ½ time og så begynder
det for alvor at larme da de begynder at skubbe jorden rundt, og der var
intet at gøre for at få det stoppet

Lasse

Fra : lars bo

Dato : 13-05-03 22:22

Hvis der ikke er varme i radiatorerne og ingen varmt vand i hanerne, så
venter du til kl. 09.00 ikke sandt??? eller hva'
Nu er 07.00 normal starttidspunkt for håndværkere i hele landet, så det må
du jo nok indordne dig under, så er der også en chance for at der er varer i
supermarkedet når du kommer kl. 09.00.
hilsen
lars bo