"Easy Up" aluminiumspavillon
Fra : E.Jensen

Dato : 12-05-03 17:00

Er der nogen her i gruppen, som har erfaring med "Easy Up" pavillon, som
bl.a. sælges i Jysk Sengetøjslager?

Er de lette at sætte op og tage nede?

(Jeg har tidligere haft en alm. pavillon, som var noget træls at sætte og
tage ned - så efter kort "levetid" endte den som en bunke krøllet blik efter
lidt blæst...).

Erfaringer positive som negative ønskes.

venlig hilsen

E. Jensen

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 12-05-03 17:52

"E.Jensen" <ejensen@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> (Jeg har tidligere haft en alm. pavillon, som var noget træls at sætte og
> tage ned - så efter kort "levetid" endte den som en bunke krøllet blik

Den er let at sætte op og tage ned, men sørg for, at stropperne er fastgjort
med pløkker i jorden, ellers lider den hurtigt samme skæbne som de alm.
pavilloner.

De billige pavilloner er lavet af nogle tynde rør som man kan rette op, hvis
de er blevet bukket. Den anden er (medmindre de har ændret design siden
sidste år) lavet af 4 kantede profiler, som ikke kan rettes ud igen, uden at
de enten knækker eller efterlader en bule, så pavillonen ikke kan slås
sammen igen.

mvh
Bendt