Kager for sjov
Fra : Annika

Dato : 12-05-03 15:15

Hej

Ville bare lige høre, om der er andre der har prøvet kager for sjov
(ligesom Interflora, bare med kager)og fået lige så dårlig service som
mig.

Jeg bestilte i tirsdags (6/5) en kage til udbringning på mors dag i går
d11/5. Betaling blev gennemført torsdag(8/5) Jeg forventer selvfølgelig
at min mor vil ringe og sige tak når hun modtager den, men hun ringer
ikke, derfor tager jeg kontakt og spørger om hun ikke har modtaget
noget....nææææ. Jeg beder dem kigge i postkassen, da der ville være lagt
en seddel i tilfælde af at de ikke har været hjemme, da den blev
afleveret. Ingen seddel, de kigger overalt, ingen kage.
Jeg skriver så en mail til firmaet igår aftes og forventer selvfølgelig,
at de svare hurtigt i morges, men nej, der kommer intet svar. Min
kæreste prøver så at skrive og spørge om noget så uskyldigt såsom om de
levere om søndagen. Han får svar indefor ½ time.
Nu bliver jeg altså rigtig gnaven, og skriver igen med henvisning til
det hurtige svar på min kærestes mail, og skriver også at jeg vil
annullere min betaling, hvis der ikke kommer svar hurtigt. Nu sker der
noget.
Meget kort bliver der skrevet at kagen er leveret d.11/5.
Jeg skriver tilbage at det er den altså ikke. Der er ikke kommet svar
endnu, og det kommer der sikkert heller ikke.
Jeg ringer så selv til den bagerforretning der skulle have leveret, men
her er der kun en ung pige, der altså ikke ved sådan noget. men jeg kan
ringe i morgen mellem 6-7 om morgnen.
Jeg er så sur over den måde jeg er blevet behandlet på hos kager for
sjov, og ville derfor bare lige høre om der er andre der har prøvet
deres koncept.

Nå men jeg må ringe i morgen, og høre hvad deres undskyldning er....hvis
de altså har nogen.

Håber det er okey at spørge om sådan noget her i gruppen!!!

Annika

Fra : Gerner

Dato : 12-05-03 15:51

On Mon, 12 May 2003 14:15:25 +0000 (UTC), "Annika " <galsklint@yahoo.dk> wrote
in dk.kultur.mad+drikke:

>Håber det er okey at spørge om sådan noget her i gruppen!!!

Hm, faktisk må dk.forbruger være den rette gruppe.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID