I drove all night
Fra : Jan Eliasen

Dato : 12-05-03 13:56

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 12-05-03 14:10

Hej
Som jeg har forstået det så var det Billy Steinberg og Tom Kelly, der skrev
sangen til Roy Orbinson... Han afslog den og derefter fik Cindy Lauper
sangen. Senere har Roy Orbinson også indspillet sangen!

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 12-05-03 14:13

Jan Eliasen <jan@eliasen.dk> wrote in

> [...]
> der originalt indspillede "I drove all night", der i disse dage desværre
> florerer i Celine Dions udgave? Var det Cyndi Lauper eller Roy Orbison?

Desværre?
Suk!

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 12-05-03 19:25

"Mr. Bad Guy" <@> skrev i en meddelelse

> Desværre?
> Suk!

Nu vil du osse påstå at Celine Dion er god smag?

Du er godtnok en underlig éen; Først Speed 2 og nu Celine Dion...

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 12-05-03 21:06

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> wrote in news:b9op2a$5ud$1
@sunsite.dk:

> "Mr. Bad Guy" <@> skrev i en meddelelse

> Nu vil du osse påstå at Celine Dion er god smag?

Ja!
Godt nok ejer jeg ikke en eneste af hendes cd'er, men jeg respekterer
hende, da hun har en fremragende sangstemme. Hendes udgave af I drove all
night er helt iorden. Men jeg kan faktisk lide alle 3 udgaver af den sang.

> Du er godtnok en underlig éen;

Ja, det er da meget muligt.

> Først Speed 2

Jeg har aldrig påstået, at Speed 2 er en klassiker, som man bare skal eje
på dvd, men de to gange, jeg har set den, har jeg følt mig godt underholdt
og det er vel det, en film skal?
Jeg har kun Speed 1 i min private dvdsamling og jeg har ingen planer om at
tilføje Speed 2 til samlingen.

> og nu Celine Dion...

Jeg vil hellere høre Celine Dion end Eminem, Nelly og alt det andet larm!
Sådan har man det, når man har en god musiksmag!

Fra : S. Sørensen

Dato : 12-05-03 21:52

"Mr. Bad Guy" <@> wrote in message
> [...]
>
> Jeg vil hellere høre Celine Dion end Eminem, Nelly og alt det andet larm!
> Sådan har man det, når man har en god musiksmag!

Musiksmag vil altid være en subjektiv størrelse, så at sætte din musiksmag
som = god musiksmag
er måske en anelse pretentiøst, ik? Personligt ville jeg ikke eje en Celine
Dion CD, idet alt jeg har
hørt med hende er det kedeligste jeg længe har hørt. Bevares, hun har da en
pæn stemme, men der
mangler altså noget Aretha Franklin... lidt "nosser (undskyld Aretha hvis du
læser med).
Jeg ville til enhver tid foretrække Eminem end Celine Dion, og nej jeg er
ikke Eminem fan.

Steinbjørn

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-05-03 20:18

"S. Sørensen" <steinb[removethistogetavalidemail]@worldonline.dk> wrote in
message news:b9p1ng$lci$1@news.net.uni-c.dk...

> "Mr. Bad Guy" <@> wrote in message

> Musiksmag vil altid være en subjektiv størrelse, så at sætte din musiksmag
> som = god musiksmag

Drop det... det er flamebite der rykker...

> Steinbjørn

Lars B

Fra : Jan Eliasen

Dato : 14-05-03 08:24