Invitation til dykkertur i Norge
Fra : Allan Norsk

Dato : 12-05-03 11:50

Hej Dykker

Har du lyst og tid til at tilbringe en uge med dyk i Norges skærgård, så har
Vedbæk sportsdykkerklub et rigtigt godt tilbud.

Vi har lejet et skipper hus i Svinør, på sydspidsen af Norge fra den 14. til
den 21. juni i år. Der er perfekt dykkervand 5m fra hoveddøren.

Af uransaglige årsager har vi 4-5 ledige pladser på denne tur, så hvis du
eller nogle af dine dykkerkammerater har lyst har I chancen nu.

Vi medbringer eldreven kompressor og en 6m RIB. Du skal blot medbringe eget
udstyr og godt humør.

Vi dykker efter DSFs sikkerhedsregler, og vi vil forsøge at få positioner på
vrag i omegnen.

Mindste uddannelsesniveau er CMAS** eller tilsvarende. Dykkene vil blive
planlagt efter deltagernes evner og erfaring - dog laver vi generelt ikke
dybe luftdyk (>>40m)

Du finder en lidt mere uddybende beskrivelse af turen her:
http://www.vskdyk.dk/aktiviteter/Svinoer/Svinoer.htm

Har du lyst til at deltage eller bare høre mere om turen, er du velkommen
til at kontakte mig pr. e-mail eller på tlf. 39-90-20-97.

Med venlig hilsen
Allan Norsk

Fra : Dan

Dato : 12-05-03 12:38

Hva' er prisen???

mvh.,
Dan

Fra : Allan Norsk

Dato : 12-05-03 13:42

"Dan" <me@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hva' er prisen???

Ja undskyld det burde jeg jo ha' skrevet.

Arrangementet er non-profit, så det afhænger af de faktiske udgifter. Jeg
har et budget der siger 3.500,- pr. mand ved 8 dykkere, ved 7 bliver det ca.
4.000,-

Budgettet er lagt med bred hånd (det burde holde), og transporten er den
absolut største post. Der er budgetteret med 2 biler fra Sjælland (en med
bådtrailer og en med bagagetrailer). Hvis der er jyder der vil støde til i i
Hirtshals eller på vej hertil, kan vi godt finde ud af det. Dog skal vi
omlæsse til 2 biler i Hirtshals, da det er sindsygt dyrt med en ekstra bil
med Collor line.

/Allan

Fra : Bock

Dato : 12-05-03 17:53

Vi kørte gennem Sverige, da vi skulle til Kristiansand.

Det er billigere ..

mvh. Lars

Fra : Allan Norsk

Dato : 28-05-03 10:30

Hej Gruppe

Vi har stadigt ledige pladser på nedennævnte tur. Klubben yder nu
underskudsgaranti, således at jeg kan garantere at prisen for turen - alt
inklusiv - ikke bliver mere end 3500,-

Og så skal jeg nok lade være med at sende mere reklame for denne tur

/Allan