SARS cola?
Fra : Johannes Clausen

Dato : 11-05-03 20:49

Jeg så lige en genudsendelse af Mik Shack og til min store forundring
hiver han en cola frem hvorpå der står SARS, måske med små bogstaver.
Han nævner at den er fra Filipinerne. Findes den virkelig og i så
fald, hvor kan man købe den?

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Jimmy

Dato : 11-05-03 20:50

"Johannes Clausen" <hinors14@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hiver han en cola frem hvorpå der står SARS, måske med små bogstaver.
> Han nævner at den er fra Filipinerne. Findes den virkelig og i så

Har ingen anelse, men du kan spise på Sars -> www.sars.dk som blev grundlagt
i 1930, hvorfor de nok ikke skifter navn uden videre

Mvh
Jimmy

Fra : Klaus Petersen

Dato : 12-05-03 00:28

> Har ingen anelse, men du kan spise på Sars -> www.sars.dk som blev
grundlagt
> i 1930, hvorfor de nok ikke skifter navn uden videre

Det lyder som der er grundlag for en retsag.

Fra : Gerner

Dato : 12-05-03 10:22

On Mon, 12 May 2003 01:27:40 +0200, "Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk>
wrote in dk.kultur.mad+drikke:

>grundlagt
>
>Det lyder som der er grundlag for en retsag.

Hvorfor det ?
Sars er da ikke det samme som S.A.R.S

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Jimmy

Dato : 12-05-03 15:30

"Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk> wrote in message
> grundlagt
>
> Det lyder som der er grundlag for en retsag.

Hvem skulle sagsøge hvem?
Og hvorfor?

Mvh
Jimmy

Fra : Klaus Petersen

Dato : 13-05-03 23:30

> Hvem skulle sagsøge hvem?
> Og hvorfor?

Det var bare for sjov egentlig.

Nu vil Sars Cola fremover blive forbundet med en livsfarlig lungesygdom.
Anti-reklame.

Fra : Søren

Dato : 12-05-03 20:19

> grundlagt
>
> Det lyder som der er grundlag for en retsag.

Hvis jeg hopper på nu kan jeg så få del i byttet?

Fra : Gerner

Dato : 11-05-03 21:06

On Sun, 11 May 2003 21:49:23 +0200, Johannes Clausen <hinors14@hotmail.com>
> [...]

>hiver han en cola frem hvorpå der står SARS, måske med små bogstaver.
>Han nævner at den er fra Filipinerne. Findes den virkelig og i så

Skal der nu slås plat på noget så alvorligt som en killer virus ?

Fra : Palle Jensen

Dato : 11-05-03 21:09

On 11 maj 2003, Gerner wrote something like this :

> Skal der nu slås plat på noget så alvorligt som en killer virus ?

Hvem slår mon plat på hvem?

--
Palle Jensen

Fra : Atcox

Dato : 12-05-03 00:17

> [...]
> hiver han en cola frem hvorpå der står SARS, måske med små bogstaver.
> Han nævner at den er fra Filipinerne. Findes den virkelig og i så

Det er en taiwanesisk sodavand som har været på markedet derovre længe :)