Muldjord
Fra : Bjarne

Dato : 11-05-03 20:39

Vi bor i Farum - muldjord er hvad vi mangler - gode ideer søges.

Bjarne

Fra : Johnt

Dato : 11-05-03 21:17

"Bjarne" <bbb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi bor i Farum - muldjord er hvad vi mangler - gode ideer søges.

Ringer til en vognmand og bestiller et læs.

Hilsen

René

Fra : Jens Petersen

Dato : 11-05-03 21:31

On Sun, 11 May 2003 21:39:20 +0200, "Bjarne" <bbb@hotmail.com> wrote:

>Vi bor i Farum - muldjord er hvad vi mangler - gode ideer søges.

Hvis du vil hente det i Hedehusene så har jeg en masse.

--
Jens

And God created Nerds. "Go forth and multiply" he said, and they did.

Fra : Stine

Dato : 11-05-03 22:30

"Jens Petersen" <jp@c.dk> wrote in message

> Hvis du vil hente det i Hedehusene så har jeg en masse.

Hvor meget er "en masse"?

Jeg mangler til nogen kasser, som manden endelig har taget sig sammen til at
lave... De er 30*120*120... Han har indtil videre fået lavet 2, men flere
skulle gerne følge :)

/Stine

Fra : Jens Petersen

Dato : 12-05-03 00:03

On Sun, 11 May 2003 23:30:13 +0200, "Stine" <unknown@unknown.dk>
wrote:

> [...]
>lave... De er 30*120*120... Han har indtil videre fået lavet 2, men flere

Det er jo under ½ m³ i hver, jeg har da sagtens til 10 kasser.

--
Jens

Alive, and simply delighted about the whole thing.