Stole med fletsæder af søgræs
Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 11-05-03 17:11

En kammerat og jeg er ved at restaurere nogle ca 25 år gamle portugisiske
spisestuestole med fletsæder af noget, der ligner søgræs. Det er ikke
papir- eller manillasnore, som man normalt ser.

Kan nogen her i gruppen fortælle mig, hvor man kan får fat i sådan noget
snor? Helst i det østjyske.

--
Venligst Lars
Hovedaftalen for gravhunde:

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 11-05-03 18:45

Lars M. Pedersen skrev:

> [...]
> papir- eller manillasnore, som man normalt ser.

> Kan nogen her i gruppen fortælle mig, hvor man kan får fat i sådan noget

I én af sine TV-udsendelser, "Det' Leth", havde Flemming Leth et
indslag om stoleflet. Han var jo ude hos Balderus Stoleflet, som
ligger i Hadsten. Prøv at forhøre hos de flinke mennesker om de
kan hjælpe dig.

Her er et link: <http://www.stoleflet.dk>

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 11-05-03 19:55

Svend Erik Bertelsen <nospamtoseb@private.dk> wrote in

> Han var jo ude hos Balderus Stoleflet, som
> ligger i Hadsten. Prøv at forhøre hos de flinke mennesker om de
> kan hjælpe dig.
>
> Her er et link: <http://www.stoleflet.dk>

Det var lige, hvad jeg havde brug for.
Jeg takker mange gange.