Att: Palmbutler brugere
Fra : KE

Dato : 11-05-03 13:21

Hejsa NG

Hvem herinde har erhvervet sig det fantastiske stykke legetøj, og bor i
Aalborg med kabeltv fra Aalborg Nørresundby antenneforening (via Stofa)?

Jeg har lidt problemer med at finde en ordentlig kanal.....

KE

Fra : Christian

Dato : 12-05-03 17:44

Det har jeg.....
Jeg havde også problemer, men det hjalp at downloade sidste update
på deres hjemmeside

Christian

Fra : Thomas Dorf Nielsen

Dato : 13-05-03 21:36

On Sun, 11 May 2003 14:20:46 +0200, "KE" <kimkoruperiksen[Remove
This]@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Aalborg med kabeltv fra Aalborg Nørresundby antenneforening (via Stofa)?
>
>Jeg har lidt problemer med at finde en ordentlig kanal.....

Jeg har også sådan én. Med den mellemste pakke er der overhovedet ingen
problemer med at finde en fri plads. Lige nu bruger jeg kanal 36 -
591,25MHz.

Noget helt andet er, at jeg har problemer med signalstyrken. Palmbutler
alene eller Stofa alene er ikke noget problem. Men så snart jeg sætter
*begge* ting til det lille samlefilter, der følger med, får jeg et
synlig dårligere signal. Det ses mest på f.eks. TV3 og DR2.

Er der andre, der har prøvet noget lignende? Og har fundet en kur? Kan
en signalforstærker mon hjælpe?

/dorf

Fra : KE

Dato : 14-05-03 20:40

> [...]
> synlig dårligere signal. Det ses mest på f.eks. TV3 og DR2.
>
> Er der andre, der har prøvet noget lignende? Og har fundet en kur? Kan

Hejsa

Det kan afhjælpes med en forstærker - Stofa sælger den officielle type for
800 kr (hvis du har Internet via dem også) - ellers kan en almindelig
forstærker fra Harald Nyborg måske også gøre tricket...

Men øv - din pakke to afhjælper ikke problemet (vil ikke undvære 3+).... er
der stadig ikke nogen som har pakke 3 og Palmbutler?

KE

Fra : Thomas Dorf Nielsen

Dato : 20-05-03 00:13

On Wed, 14 May 2003 21:39:43 +0200, "KE" <kimkoruperiksen[Remove
This]@hotmail.com> wrote:

>Det kan afhjælpes med en forstærker - Stofa sælger den officielle type for
>800 kr (hvis du har Internet via dem også) - ellers kan en almindelig
>forstærker fra Harald Nyborg måske også gøre tricket...

"Officiel"? Hm, jeg har set én i Fona til det halve af, hvad Stofa vil
ha'. Når jeg bliver tilstrækkelig træt af det, må jeg prøve med sådan
en. For jeg er bestemt for nærig til at give 800,-!

Har du en forstærker? Med andre ord: Har du prøvet det?

>Men øv - din pakke to afhjælper ikke problemet (vil ikke undvære 3+).... er
>der stadig ikke nogen som har pakke 3 og Palmbutler?

*Har* du prøvet flere (alle?) frekvenser?

/dorf