Kan man være så heldig...
Fra : jørgensen

Dato : 11-05-03 10:55

at der var en advokat her, som har meget kendskab til lejeloven?

Hvis det er tilfældet, ville jeg blive meget glad, hvis du gad og kontakte
mig...

Mvh. Martin Jørgensen
(martin_t_jFJERNDETTE@ofir.dk)

Fra : Jens

Dato : 11-05-03 11:09

jørgensen <martin_t_jFJERNES@hotmail.com> wrote:

> at der var en advokat her, som har meget kendskab til lejeloven?
>
> Hvis det er tilfældet, ville jeg blive meget glad, hvis du gad og kontakte
> [...]

Du vil styrke dit held (muligheder for svar) en hel del, hvis du
stillede et spørgsmål / fremlagde et problem, som der kan svares på.

En væsentlig del af motivationen til at besvare spørgsmål på usenet er,
at mange - ud over spørgeren - kan få gavn af svaret.

Jens

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : jørgensen

Dato : 11-05-03 11:13

Det har jeg allerede:

"Skal man være visevært som lejer?"
samt
"Hvad er delvis fremleje?"

mvh. martin

Fra : Dan Mortensen

Dato : 11-05-03 11:49

"jørgensen" <martin_t_jFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det har jeg allerede:
>
> "Skal man være visevært som lejer?"

Er besvaret længere nede på glimrende vis

/DM

Fra : Dan Mortensen

Dato : 11-05-03 11:51

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "jørgensen" <martin_t_jFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er besvaret længere nede på glimrende vis

Og det er det andet spørgsmål forøvrigt også

/DM

Fra : Jacob

Dato : 11-05-03 21:59

> at der var en advokat her, som har meget kendskab til lejeloven?
>
> Hvis det er tilfældet, ville jeg blive meget glad, hvis du gad og kontakte
> mig...

Hvis du vil have en advokat må du selv gå til ham, ved at ringe til en advokat og aftale
møde, husk du skal betale ved kasse 1 hver gang !

Fra : Peter G C

Dato : 12-05-03 07:00

"Jacob" <devnull@sunsite.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hvis du vil have en advokat må du selv gå til ham, ved at ringe til en
advokat og aftale
> møde, husk du skal betale ved kasse 1 hver gang !

Hvornår har du sidst været ved advokat?

/Peter

--
http://www.grauslund.com