TDC reklamen
Fra : Zeugma

Dato : 11-05-03 09:23

hvad er det for en sang der er den der tdc reklame??

Fra : Unlock i Horsens /Ol~

Dato : 11-05-03 09:45

Det er en 5 år gammel AIR sang
Den hedder All I Need

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 11-05-03 14:08

Så sandt så sandt, og det er et herligt album at genfinde i samlingen! For
en gang skyld har en reklame gjort nytte ;)

Fra : Peter Theglev

Dato : 11-05-03 22:22

Bestemt et lækkert nummer – der iøvrigt er blevet spurgt på ca. 10.000
gange. Nærmer sig hastigt temaet fra "Forsvundne Danskere" …

Peter

Fra : Andrew

Dato : 11-05-03 22:46

> Bestemt et lækkert nummer – der iøvrigt er blevet spurgt på ca. 10.000
> gange. Nærmer sig hastigt temaet fra "Forsvundne Danskere" …

Eller "den fra coca cola reklamen"

Mvh Anders

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 11-05-03 22:54

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in news:b9mgc2$ju4$1@sunsite.dk:

> Eller "den fra coca cola reklamen"

Begge numre er dårlige og jeg fatter ikke folks interesse i dem!

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 11-05-03 23:04

"Mr. Bad Guy" <@> skrev i en meddelelse

> Begge numre er dårlige og jeg fatter ikke folks interesse i dem!
Nu er smag jo heldigvis en individuel ting, så bare fordi du synes de er
dårlige, så er det jo ikke det endegyldige facit!

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 12-05-03 02:17

"Rasmus Madsen" <dieeckerasmus@hotmail.com> wrote in

> "Mr. Bad Guy" <@> skrev i en meddelelse

> Nu er smag jo heldigvis en individuel ting, så bare fordi du synes de
> er dårlige, så er det jo ikke det endegyldige facit!

Når jeg skriver, at et nummer er dårligt, så *er* nummeret dårligt!
Forstået?

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 13-05-03 21:44

"Mr. Bad Guy" <@> wrote:

> "Rasmus Madsen" <dieeckerasmus@hotmail.com> wrote in

> Når jeg skriver, at et nummer er dårligt, så *er* nummeret dårligt!
> Forstået?

Du er sgu da en rigtig nar !

Kan du ikke lige skrive hvad der så er godt ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 13-05-03 22:17

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote in

> Du er sgu da en rigtig nar !

Spis din kiks!

> Kan du ikke lige skrive hvad der så er godt ?

Det har jeg vist efterhånden skrevet op til flere gange her i gruppen.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 13-05-03 22:35

"Mr. Bad Guy" <@> wrote:

> jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote in

> Spis din kiks!

??

> Det har jeg vist efterhånden skrevet op til flere gange her i gruppen.

Det har jeg ikke set. Men du kan da skrive et par enkelte numre og
grupper du holder af ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-05-03 22:45

[2900] Jesper Haaber Gylling wrote:

> Det har jeg ikke set. Men du kan da skrive et par enkelte numre og
> grupper du holder af ?

Ignorér dog idioten når han ikke kan finde ud af at tale ordenligt. Og
så er jeg ligeglad hvad for noget musik han hører.

/David

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 14-05-03 00:23

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:b9rp0t$11sk$1
@news.net.uni-c.dk:

> Ignorér dog idioten når han ikke kan finde ud af at tale ordenligt. Og
> så er jeg ligeglad hvad for noget musik han hører.

Det er vist ikke mig, der er idioten her!
Det er ikke mig, som ikke kan tale ordentligt. Jesper kalder mig for en nar
og du kalder mig for en idiot.
Kast ikke med sten, når du selv bor i et glashus!

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-05-03 00:37

Mr. Bad Guy wrote:

> Det er vist ikke mig, der er idioten her!
> Det er ikke mig, som ikke kan tale ordentligt. Jesper kalder mig for en nar
> og du kalder mig for en idiot.
> Kast ikke med sten, når du selv bor i et glashus!

Lalalalalala

Fra : -V-

Dato : 14-05-03 00:55

"Mr. Bad Guy" <@> skrev:
> Det er vist ikke mig, der er idioten her!
> Det er ikke mig, som ikke kan tale ordentligt.

"Når jeg skriver, at et nummer er dårligt, så *er* nummeret dårligt!
Forstået?"

Kalder du det at tale ordentligt?

En smule bombastisk at tale til folk på den måde, synes du ikke?
Du kunne i det mindste have smidt en smiley ind i din tekst, og dermed undgå
at lyde som en diktatorisk skolelærer.

-V-

Fra : MP Jakobsen

Dato : 14-05-03 07:53

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote

> [...]
>
> En smule bombastisk at tale til folk på den måde, synes du ikke?
> Du kunne i det mindste have smidt en smiley ind i din tekst, og dermed

Ah, det er så dybt subjektiv udtalelse at der vel næppe kan være tale om
andet end ironi.

MP

Fra : -V-

Dato : 14-05-03 08:17

MP Jakobsen wrote:

> Ah, det er så dybt subjektiv udtalelse at der vel næppe kan være tale
> om andet end ironi.

Jeg ved det godt, jeg prøver bare at lokke en reaktion frem.
Nu har jeg nok tabt chancen på gulvet....

Men folk som ikke kender Mr. Bad Guy/AJC/Priest/James kunne jo misforstå
det, og tro at der var tale om en normalt tænkende person, som bare havde en
mærkelig dag.

Det er lige omvendt.

-V-

Fra : Peter G

Dato : 14-05-03 12:34

MP Jakobsen skrev:

> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote

> Ah, det er så dybt subjektiv udtalelse at der vel næppe kan være tale
> om andet end ironi.

Hvilket også er min mening og jeg har jo, som bekendt, altid ret.

<Rant>
Hvad sker der her i gruppen? Er folk blevet kollektivt præ-menstruelle?

Så vil nogle folk have en dansktopgruppe til nogle andre så de kan smide
dansktop-fans ud og nu får jeg indtrykket at alle har mistet deres
humoristiske sans m.h.t. absolutte udtalelser om musik.
Hvordan kan man gøre andet end at trække på smilebåndet af Bad Guys (behold
dog venligst et nick, AJC) melding?

Jeg får indtrykket at gruppen er blevet strammere i betrækket end en frøs
vandtætte røvhul, mere intolerant end Warming og hurtigere på aftrækkeren
end Lucky Luke.
</Rant>

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-05-03 12:46

Peter G wrote:

> Hvad sker der her i gruppen? Er folk blevet kollektivt præ-menstruelle?

Næ, men af de grunde som Mr. Bad Guy skal have lov at skrive sit lort,
af samme grunde skal folk have lov at reagere. Der er ingen grund til at
tro at folk ligger vågne om nattet for at finde på et godt svar på hans
indlæg, i intolerancens eller nærtagenhedens tegn. Måske bruger man 0.3
sekunders betænkningstid efter at have set hans 3-4 affalds-indlæg i
denne tråd, og skriver så lige to linier på 10 sekunder, som en
reaktion. Ikke for hans eller din skyld, men for ens egen skyld. Men du
synes måske alle hans indlæg i denne tråd er opbyggelige og
humoristiske? Jeg synes det var bæ, og så fik han to linier. Det har
intet med intolerance eller stramhed at gøre.

/david

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 12-05-03 12:00

"Rasmus Madsen" <dieeckerasmus@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Mr. Bad Guy" <@> skrev i en meddelelse

10.000

> Nu er smag jo heldigvis en individuel ting, så bare fordi du synes de er
> dårlige, så er det jo ikke det endegyldige facit!

Dont feed the troll

Peet

Fra : Kasper Aae

Dato : 12-05-03 18:54

On Mon, 12 May 2003 00:04:08 +0200, "Rasmus Madsen"

>Nu er smag jo heldigvis en individuel ting, så bare fordi du synes de er
>dårlige, så er det jo ikke det endegyldige facit!

Folk der ikke bryder sig om Air har dårlig smag. Punktum.

--
Kasper Aae

Fra : Peter G

Dato : 12-05-03 21:21

Kasper Aae skrev:

> Folk der ikke bryder sig om Air har dårlig smag. Punktum.

Den her leg er sjov. Det må jeg også prøve
Jeg trumfer med ABBA, ingen smagsløg og et udråbstegn.

Har jeg vundet?

Fra : -V-

Dato : 13-05-03 04:05

"Peter G" <wzn0slk402@sneakemail.com> skrev:

> Den her leg er sjov. Det må jeg også prøve
> Jeg trumfer med ABBA, ingen smagsløg og et udråbstegn.
>
> Har jeg vundet?

Jeg ser dig og prøver (mellem os to) at bluffe dig med 'Celine Dion'.

Se, dét er god smag.....
(not!)

-V-

Fra : Peter G

Dato : 17-05-03 10:40

-V- skrev:

> Jeg ser dig og prøver (mellem os to) at bluffe dig med 'Celine Dion'.

Med det pokeransigt bør du nok ikke spille poker om din pladesamling.

> Se, dét er god smag.....
> (not!)

The-ske, the-ske, the-ske. Eye -> beholder ;)
Jeg har personligt ikke hørt nok af hende til at kunne udtale mig om fruens
produktion. En ting jeg bør rette op på en af dagene.

Fra : -V-

Dato : 17-05-03 14:09

"Peter G" skrev:

> Med det pokeransigt bør du nok ikke spille poker om din pladesamling.

Hehe.... Jeg kunne ikke drømme om at sætte min pladesamling på højkant. Min
lejlighed, mine blå ruskindssko, ja sågar Hende-Dersens (tm) - men ikke min
pladesamling.

> The-ske, the-ske, the-ske. Eye -> beholder ;)

"Truer words...." og alt det der

> Jeg har personligt ikke hørt nok af hende til at kunne udtale mig om
fruens
> produktion. En ting jeg bør rette op på en af dagene.

Endnu engang demonstrerer du format, og forsøger at sætte dig i din
diskussionspartners sted, istedet for bare at rakke ned. Du er og bliver den
klogeste af os allesammen, Peter.

Jeg vil forsøge at tage (endnu mere) ved lære af dig.

?? - -V-

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 17-05-03 15:50

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in

> fruens
>
> Endnu engang demonstrerer du format, og forsøger at sætte dig i din
> diskussionspartners sted, istedet for bare at rakke ned. Du er og
> bliver den klogeste af os allesammen, Peter.

Hørt!

> Jeg vil forsøge at tage (endnu mere) ved lære af dig.

Me too.

Fra : Peter G

Dato : 17-05-03 18:18

<SNIP - V -, der gik i rosende overdrev hvilket satte mig i let
forlegenhed>

Fedt du bare alt det du vil. Du arver stadigvæk ikke min pladesamling. Den
skal gå til "Hundenes Vel". De er alligevel de eneste med gode nok ører og
til at påskønne den.

De der Opeth er ikke helt uefne ud fra den halve del af Blackwater Park jeg
har hørt. Jeg skal nok høre det lidt mere dybegående senere. Sådan en, for
mig, ny slags musik skal jo lige have tid og mulighed for at synke ind.

Fra : -V-

Dato : 17-05-03 18:23

> [...]
> skal gå til "Hundenes Vel". De er alligevel de eneste med gode nok ører og

Hmprffff.......

> De der Opeth er ikke helt uefne ud fra den halve del af Blackwater Park
jeg
> har hørt.

Nej, vel? Hvis du ikke har hørt The Funeral Portrait og titelnummeret, så
har du noget at glæde dig til.
Så kan du passende køle lidt ned med de to stille numre til sidst. Hvis du
kan lide 'Still Day...' og 'Patterns...' (findes kun på bonusudgaven, som du
forhåbentligt har fået fat i), så er Damnation lige noget. Den er i samme
rolige, akustiske stil.

Blackwater Park er en fantastisk plade, men man skal nok lige have den en
gang eller to før den sidder.

> Jeg skal nok høre det lidt mere dybegående senere. Sådan en, for mig, ny
slags musik >skal jo lige have tid og mulighed for at synke ind.

Det er jo kærlighed. Ikke den der stormombruste,
slå-benene-væk-under-mig-så-jeg-ikke-kan-sove-og-spise-i-ugevis-teenage-agti
ge forelskelse.
Kærlighed, du ved. Noget der tager tid, men holder evigt.

-V-

Fra : Kasper Aae

Dato : 13-05-03 21:06

On Mon, 12 May 2003 20:21:28 GMT, Peter G <wzn0slk402@sneakemail.com>
wrote:

>Den her leg er sjov. Det må jeg også prøve
>Jeg trumfer med ABBA, ingen smagsløg og et udråbstegn.
>
>Har jeg vundet?

Well, det ville du have, men udråbstegnet fik bægeret til at flyde
over.

Insert coin.

--
Kasper Aae