Hvem skal til Roskilde Festival 2003 herin~
Fra : Kong Kent

Dato : 11-05-03 07:05

Nåå..., hvem herinde skal til Roskilde i år, og hvilke bands er det I tager
derind for at se?

Jeg skal, og mit grundlag er følgende:

Metallica
Iron Maiden

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 11-05-03 08:33

Er fuldstændig enig...........

Metallica og Iron Maiden..................................................og
Queens Of The Stoneage er sgu heller ikke ramt helt ved siden af !!!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-05-03 12:58

On Sun, 11 May 2003 09:32:47 +0200, "Claus \"BonZo\" Jakobsen"
<bonzo@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Er fuldstændig enig...........
>
>Metallica og Iron Maiden..................................................og
>Queens Of The Stoneage er sgu heller ikke ramt helt ved siden af !!!

Ikke at forglemme Tomahawk

Morten
morten@bowman.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-05-03 09:13

Kong Kent wrote:
> Nåå..., hvem herinde skal til Roskilde i år, og hvilke bands er det I tager
> derind for at se?

1100 kroner? De må være sindssyge. Jeg var der fra 1995-2001, og det IMO
bare blevet dårligere og helt ubegrundet meget dyrere. I'll take my
business elsewhere.

/David

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 11-05-03 09:19

> 1100 kroner? De må være sindssyge. Jeg var der fra 1995-2001, og det IMO
> bare blevet dårligere og helt ubegrundet meget dyrere. I'll take my
> business elsewhere.
>
> /David

Tja hvi jeg havde 1100 kroner til rådighed, så var jeg der i løbet af ingen
tid. Det program som Roskilde har preæsenteret i år er noget af det bedste
længe. Jeg nævner i flæng:
Metallica
Iron Maiden
QOTSA
Björk
Blur
Sigur Ros
Hele den danske rockelite
The streets
Cardigans
Kaizers Orchestra
Hellacopters
Datsuns
og mange mange flere.

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-05-03 09:39

Rasmus Madsen wrote:

> Tja hvi jeg havde 1100 kroner til rådighed, så var jeg der i løbet af ingen
> tid. Det program som Roskilde har preæsenteret i år er noget af det bedste
> længe. Jeg nævner i flæng:

Hvor har Radiohead været siden 1997 med 2, snart 3 udgivelser i
mellemtiden? Jeg ved godt at RF ikke kan tvinge Radiohead til at komme,
men de er alligevel dumme, altså RF... :)

/David

Fra : Christian Muus

Dato : 11-05-03 12:11

> 1100 kroner? De må være sindssyge. Jeg var der fra 1995-2001, og det IMO
> bare blevet dårligere og helt ubegrundet meget dyrere. I'll take my
> business elsewhere.

Der var en artikel i BT for et par uger siden, hvor grunden til de høje
prisstigninger over de sidste par år(når vi fjerner inflationen) skyldes at
kunstnerne er begyndt at forlange højere honorarer for at spille

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-05-03 12:55

Christian Muus wrote:

> Der var en artikel i BT for et par uger siden, hvor grunden til de høje
> prisstigninger over de sidste par år(når vi fjerner inflationen) skyldes at
> kunstnerne er begyndt at forlange højere honorarer for at spille

Er det derfor at mange andre festivaller slet ikke har haft samme
aggresive stigning i pris?

/David

Fra : DumbWarrior

Dato : 11-05-03 12:39

Tjaaa...
Det er blevet dyrere og musikken dårligere fra år til år. Men I år er det
endelig oppe på et acceptabelt stadie rent musik mæssigt. Og når man tænker
over hvor mange koncerter man får set og hvor meget fest man oplever og så
dividere det ud over 1150kr... Det er sgu en ok pris jeg er villig til at
betale.

DW

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 11-05-03 11:09

"Kong Kent"

> Jeg skal, og mit grundlag er følgende:
>
> Metallica
> Iron Maiden

Det var da et tyndt grundlag, altså for 1150 kroner eller sådan noget...

-TDJ

Fra : Kong Kent

Dato : 11-05-03 12:45

> Det var da et tyndt grundlag, altså for 1150 kroner eller sådan noget...

Det er fordi Metallica kun spiller det ene sted i DK, og de andre steder de
spiller i Europa i år er også festivaler, og så er det altså noget lettere,
rent logistisk, at slå et telt op i Roskilde, end et sted i Sydtyskland :)

Iron Maiden: De spiller også kun den ene gang i DK, og de andre shows rundt
om i Europa (Norge, Sverige og Tyskland), er enten alle udsolgt, eller
festivaler ligesom Metallicas tour-plan. Så jeg var nærmest tvunget til at
tage til Roskilde, men eftersom billetter til Iron og 'Tallica gerne
enkeltvis koster 300 - 400 kr., så er det jo kun en 300 kr. mere oveni, og
så får man alle mulige andre bands oveni. Er jeg heldig, får jeg også set
Immortal, og Coldplay hvis ikke der er andet at give sig til *gg*

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 11-05-03 11:40

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> Nåå..., hvem herinde skal til Roskilde i år, og hvilke bands er det I
> [...]

Jeg skal helt klart med.
Skal nok også selv tjekke Metallica, men det er ikke grunden til at jeg
kommer. Det er derimod:

Massive Attack
Björk
Squarepusher
Sigur Ros
Interpol
Coldplay

men jeg må også indrømme at jeg savner Radiohead på plakaten...

---Jacob---

Fra : MCP_DK

Dato : 11-05-03 12:24

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i

> Nåå..., hvem herinde skal til Roskilde i år, og hvilke bands er
> det I tager derind for at se?
>
> Jeg skal, og mit grundlag er følgende:

Jeg skal helt sikkert med....

grunden er.......hmmm......jo forresten....næh....det ved jeg ikke.
musikken har ca 15 bands som jeg gerne vil se men dem nårjeg nok ikke
allesammen.
Men som roskilde gænger på 12 år er der så meget andet ved Roskilde
festival som trækker

--
Michael Petersen

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Are you going to Roskilde Festival? Visit here first http://mcp.amok.dk

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 11-05-03 15:22

Undskyld mig,men er der en site,hvor man kan se,
hvem,der kommer til festivallen i år?
Takker på forhånd tak.

Mvh Butterfly

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-05-03 15:29

Butterfly McQueen wrote:
> Undskyld mig,men er der en site,hvor man kan se,
> hvem,der kommer til festivallen i år?

http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=4000c

sjovt nok.

Fra : Lars Bernau

Dato : 11-05-03 15:31

Butterfly McQueen wrote:

> Undskyld mig,men er der en site,hvor man kan se,
> hvem,der kommer til festivallen i år?
> Takker på forhånd tak.
>
> Mvh Butterfly

roskilde-festival.dk er din ven.

Nærmere betegnet:

http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=4000c&GSID=1138545
--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 11-05-03 15:51

"Lars Bernau" <bernau@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> roskilde-festival.dk er din ven.
>
> Nærmere betegnet:
>
> http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=4000c&GSID=1138545

Tak til jer begge to for hurtige svar.
Så fik jeg da set at mit favoritband ikke
kommer i år,også selv om de er pladeaktuelle.
Øv,altså!Jeg står bare hvad!;)

Mvh Butterfly

Fra : Kong Kent

Dato : 11-05-03 16:07

> Så fik jeg da set at mit favoritband ikke
> kommer i år,også selv om de er pladeaktuelle.

huh? Metallica var da ét af de allerførste navne der blev bekræftet. Så
enten har du sovet i timen, eller også har du en pervers musiksmag siden
Metallica, rockguderne, ikke er dit favoritband

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-05-03 17:40

Kong Kent wrote:

> huh? Metallica var da ét af de allerførste navne der blev bekræftet. Så
> enten har du sovet i timen, eller også har du en pervers musiksmag siden
> Metallica, rockguderne, ikke er dit favoritband

Metallica?
Nååå.. du mener det der, på en god dag, middelmådige pop-rock band der
aldrig var blevet bare halvt så kendte hvis ikke de havde planket
Queen's Stone Cold Crazy? ;-P

/Robert

Fra : Kong Kent

Dato : 11-05-03 21:41

> Metallica?
> Nååå.. du mener det der, på en god dag, middelmådige pop-rock band der
> aldrig var blevet bare halvt så kendte hvis ikke de havde planket
> Queen's Stone Cold Crazy? ;-P

*LOL*

Ja, den skulle vel komme på et tidspunkt, nu hvor jeg selv har været en
anelse spydig overfor G'N'R, og deres planken af gamle pop-sange. Men!
Metallica kan, og skal tages i forsvar. Når man begynder at spille
cover-numre *efter* at have udsendt "black album", så er det vist ikke for
at opnå yderligere global succes, for det gjorde de skam ganske fortrinligt
med egne numre.

Fra : -V-

Dato : 11-05-03 21:54

> [...]
> cover-numre *efter* at have udsendt "black album", så er det vist ikke for
> at opnå yderligere global succes, for det gjorde de skam ganske

Nej, nej, nej og atter nej!!!

Læs på din goddamn lektie, Kent.
Garage Days Re-Revisited, som består af covernumre, er udgivet flere år
*før* Black Album.

At jeg skulle belære dig om dén slags, det skuffer mig....

-V-

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 11-05-03 23:17

Garage Days Re-Revisited blev udgivet i 1987 og Black Album i 1991

BonZo

Fra : -V-

Dato : 11-05-03 23:30

"Claus "BonZo" Jakobsen" <bonzo@mail1.stofanet.dk> skrev:

Mig selv skrev:

> Garage Days Re-Revisited blev udgivet i 1987 og Black Album i 1991

Jeg går ud fra at du nævner det for at underbygge min pointe?

Det kan iøvrigt nævnes, at materialet fra EP'en er udgivet som en del af
Garage, Inc., som blev udgivet i 1998.
Et rigtigt godt køb, men det fedeste er jo at have den originale EP på
vinyl!!!!

Og gæt engang, hvem der har det.....

-V-

Fra : Troels

Dato : 12-05-03 10:13

> Og gæt engang, hvem der har det.....

Hmm... jaaah.. tjahh.. Nej, det kan jeg ikke gætte...

/Troels

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-05-03 10:30

Troels wrote:

> Hmm... jaaah.. tjahh.. Nej, det kan jeg ikke gætte...

Mærsk McKinney Møller? Er det ham? Hva'?

Fra : -V-

Dato : 12-05-03 10:56

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev:
> Mærsk McKinney Møller? Er det ham? Hva'?

Jeg kan ikke afvise det, men det var nu ikke lige ham jeg tænkte på.

Én der er i nærmest diamentral modsætning rent økonomisk - majsæl.
Købte den i Rockuglen, dengang den lå på Tagensvej - et Mekka for
metalelskere (altså folk som godt kan li' hævi, ikke elskere lavet af
metal).

-V-

Fra : Troels

Dato : 12-05-03 11:18

> et Mekka for
> metalelskere (altså folk som godt kan li' hævi, ikke elskere lavet af
> metal).

"Får du jern nok? Jeg gik rundt og troede jeg gjorde, men min mave...ahh,
men var ikke helt enig"

/Troels

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-05-03 16:53

-V- wrote:

> [...]
> Købte den i Rockuglen, dengang den lå på Tagensvej - et Mekka for
> metalelskere (altså folk som godt kan li' hævi, ikke elskere lavet af

Elskere lavet af metal.... hmmm....
http://www.fuckingmachine.com/menu.php ? ;)

Fra : S. Sørensen

Dato : 12-05-03 23:30

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> [...]
> Købte den i Rockuglen, dengang den lå på Tagensvej - et Mekka for
> metalelskere (altså folk som godt kan li' hævi, ikke elskere lavet af

Rockuglen... gudebutikken.. har et par skiver købt derude.. =)

Steinbjørn

Fra : S. Sørensen

Dato : 12-05-03 23:29

> [...]
> Garage, Inc., som blev udgivet i 1998.
> Et rigtigt godt køb, men det fedeste er jo at have den originale EP på

Mig =)

Steinbjørn

Fra : Kong Kent

Dato : 12-05-03 15:33

> Nej, nej, nej og atter nej!!!

Øhhh... jo, jo, jo og atter jo!!!

> Læs på din goddamn lektie, Kent.
> Garage Days Re-Revisited, som består af covernumre, er udgivet flere år
> *før* Black Album.

Korrekt. Men nu var det jo altså "Stone Cold Crazy" vi talte om, og så vidt
jeg husker, er den ikke med på "Garage Days Re-Revisited", som jeg da også
har på original vinyl-maxi, samt original cd. Correct me if I'm wrong, men
"The $ 5.98..." består da af Helpless, The Small Hours, The Wait, Crash
Course In Brain Surgery samt Last Caress/Green Hell. Jeg har ingen "Stone
Cold Crazy" derpå.

Hele pointen med, at jeg gav tilbage er jo netop, at GNR udgav deres
plankede sange som single, og dermed brugte dem som salgsargument for deres
plader. Det gjorde Metallica ikke før v. "Garage Days Inc." for nylig. En
plade der er totalt dedikeret til cover-numre, og de brugte dermed ikke
cover-numrene som salgsargument for at sælge deres egne, dårligere numre.
For de var slet ikke med derpå.

Jeg *VED* sq da godt, at den originale "Garage Days Re-Revisited" udkom før
"black album", og også før "...And Justice For All"

Men jeg ved til gengæld også, at "Stone Cold Crazy" aldrig er blevet udgivet
som single for sig selv. Men den er dog udkommet på en Metallica single, for
den er B-side til deres "Enter Sandman" single, som jeg naturligvis også har
stående i cd-reolen!!

> At jeg skulle belære dig om dén slags, det skuffer mig....

Det skulle du jo så heller ikke *LOL*

Fra : -V-

Dato : 12-05-03 16:15

album", så er det vist ikke for at opnå yderligere global succes, for det
gjorde de skam ganske

> Men nu var det jo altså "Stone Cold Crazy" vi talte om,

Ikke ifølge dit eget ord. Der står intet om at det specifikt er Stone Cold
Crazy, du snakker om.
[Ordkløveri /off]

>så vidt jeg husker, er den ikke med på "Garage Days Re-Revisited", som jeg
da også
> har på original vinyl-maxi, samt original cd.

Den er ikke med på vinylen, nej. Siden du har den, er det så dig der er
Mærsk McKinney-Møller?

> [...]
> plade der er totalt dedikeret til cover-numre, og de brugte dermed ikke
> cover-numrene som salgsargument for at sælge deres egne, dårligere numre.

Hvis det var din pointe, så var den skjult for mig.

> [...]
for
> den er B-side til deres "Enter Sandman" single, som jeg naturligvis også

Naturligvis. Jeg kommer pludselig i tanke om din opremsning af din store
Metallica-samling. *Host*.

OK, det bliver ikke i Metallica, jeg sætter dig på plads.

Opeth? Birthe Kjær?

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 12-05-03 16:43

> Ikke ifølge dit eget ord. Der står intet om at det specifikt er Stone Cold
> Crazy, du snakker om.
> [Ordkløveri /off]

Jeg quotede skam ham ganske korrekt, og heri var det nemlig "Stone Cold
Crazy" som stod nævnt, og det var dette jeg tog udgangspunkt i. Forventer
ikke, at alle mennesker er tankelæsere, og quoter derfor det som jeg
besvarer på.

> Den er ikke med på vinylen, nej. Siden du har den, er det så dig der er
> Mærsk McKinney-Møller?

Nej, og ville heller ikke ret gerne være det. Men, hans personlige bankkonti
ville jeg gerne eje :)

> OK, det bliver ikke i Metallica, jeg sætter dig på plads.
>
> Opeth? Birthe Kjær?

Ja, og ja. Hører ingen af de to nævnte, så dem ville du hurtigt kunne
fortælle vidt og bredt om, uden jeg ville have en kinamands chance for, at
fortælle om det du siger er rigtigt eller forkert. Har hørt et rygte om, at
Birthe Kjær var forsanger i Cradle Of Filth inden de udsendte deres
debut-album? Kan det have sin rigtighed?

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-05-03 19:01

Kong Kent wrote:

> [...]
> Birthe Kjær var forsanger i Cradle Of Filth inden de udsendte deres
> debut-album? Kan det have sin rigtighed?

Jeg har hørt at hun bare var groupie. En særdeles villig en af
slagsen... Vi maaaler byen røøød...

Fra : -V-

Dato : 12-05-03 19:32

> Jeg har hørt at hun bare var groupie. En særdeles villig en af
> slagsen... Vi maaaler byen røøød...

Hun har vist ikke været groupie for nogle af de nævnte bands.
Hun er vist mere til skræv end til rulle.
Sådan for at pensle det *helt* ud.

-V-

Fra : -V-

Dato : 12-05-03 19:52

> [...]
at
> Birthe Kjær var forsanger i Cradle Of Filth inden de udsendte deres
> debut-album? Kan det have sin rigtighed?

Birthe 'Mother of Mayhem' Kjær i CoF?

Hmm, besnærende tanke - men jeg tror det sgu ikke

-V-

Fra : peter

Dato : 15-05-03 18:50

> [...]
for
> den er B-side til deres "Enter Sandman" single, som jeg naturligvis også

Så vidt jeg husker blev "Stone Cold Crazy" indspillet i 90 -91 som en del af
en hyldest plade til Queen. Mener at Hetfield desuden sang den på Wembley
sammen med de øvrige Queen medlemmer i 1992 til hyldest koncerten for Freddy
Mercery

Fra : -V-

Dato : 11-05-03 21:54

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-05-03 17:05

Kong Kent wrote:

> [...]
> at opnå yderligere global succes, for det gjorde de skam ganske fortrinligt

Og man kan så diskutere hvorvidt Live And Let Die og Knocking On Heavens
Door virkelig spillede SÅ stor en rolle i GnR's videre succes når man
tager Appetite For Destruction, Lies og resten af UYI tvillingerne i
betragtning.

Og som en lille sidebemærkning til resten af tråden kan jeg jo lige
indskyde at jeg nu kun nævnte Stone Cold Crazy som eksempel fordi det
var det første cover nummer jeg kunne komme i tanke om som Metallica har
udgivet.

Og derudover kan jeg jo lige addere at Stone Cold Crazy rent faktisk ER
udkommet på single før Black Album.
Ihvertfald hvis man skal tro
http://www.encycmet.com/discography/new/Detailed/73.shtml

Den udkom som CD-promo i '90 så om det kan tælles som en "rigtig"
udgivelse ved jeg ikke.

/Robert

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 11-05-03 18:29

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i
> huh? Metallica var da ét af de allerførste navne der blev bekræftet. Så
> enten har du sovet i timen, eller også har du en pervers musiksmag

You see the real me.
Jo mere perverst desto bedre.:)

siden
> Metallica, rockguderne, ikke er dit favoritband

Jeg stiller større krav til metal end Metallica kan
opfylde.
De sparker ikke nok røv i mine øjne.
Hilsen Butterfly,der ikke har købt en Metallicaplade
siden Master Of Puppets.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-05-03 22:34

On Sun, 11 May 2003 19:29:11 +0200, "Butterfly McQueen"
<tul@nospamtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> opfylde.
> De sparker ikke nok røv i mine øjne.
> Hilsen Butterfly,der ikke har købt en Metallicaplade

Så kan du glæde dig til St. Anger!!
Jeg har smuglyttet lidt og det er så afgjort musik fra den "gamle"
tid

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Cecilie

Dato : 11-05-03 19:00

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> Nåå..., hvem herinde skal til Roskilde i år, og hvilke bands er det I
tager
> derind for at se?

Mig!

> Metallica
> Iron Maiden

Yes! Det er også den primære grund for mig.

Og fed koncert sidste lørdag. MetallicaDK rykkede sgu. Nu glæder jeg mig
bare til den ægte vare.

Fra : Cecilie

Dato : 11-05-03 19:03

Har forresten lige et spørgsmål, som nogen herinde må kunne svare på (Kong
Kent, -V- ?).
Har Iron Maiden spillet i DK før? Hvis ja, hvor mange gange?

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 11-05-03 19:14

On Sun, 11 May 2003 20:02:58 +0200, "Cecilie" <cecilie@risagers.dk> wrote:

>Har forresten lige et spørgsmål, som nogen herinde må kunne svare på (Kong
>Kent, -V- ?).
>Har Iron Maiden spillet i DK før? Hvis ja, hvor mange gange?

Hvor mange det er blevet til gennem årene aner jeg ikke, men de har da været
på disse kanter tidligere. Bl.a i ´82 lige efter udgivelsen af "The Number of
The Beast" - da gav de koncert i Falkoner Centeret.
Så jo, de har været her før og kommer jo heldigvis igen.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Kong Kent

Dato : 11-05-03 21:39

> Har forresten lige et spørgsmål, som nogen herinde må kunne svare på (Kong
> Kent, -V- ?).

Naturligvis :)

> Har Iron Maiden spillet i DK før? Hvis ja, hvor mange gange?

Jep. Det har de skam og det endda adskillige gange. Mener faktisk de var på
Roskilde i 2000, men der lå jeg åbenbart i koma, for jeg var der ikke selv
:) De har vist også været på Midtfyns for ikke så forfærdelig længe siden,
da de havde Blaze som frontmand...

Fra : Michael Hjorth

Dato : 12-05-03 23:11

Kong Kent wrote:

> [...]
> :) De har vist også været på Midtfyns for ikke så forfærdelig længe siden,

De var også i Roskilde i 1991.

Michael.

Fra : -V-

Dato : 11-05-03 22:01

"Cecilie" <cecilie@risagers.dk> skrev i en meddelelse
> Har forresten lige et spørgsmål, som nogen herinde må kunne svare på (Kong
> Kent, -V- ?).
> Har Iron Maiden spillet i DK før? Hvis ja, hvor mange gange?

Flere gange, ja. Hvor mange? Dunno.
Jeg tror ikke at Seventh Tour of A Seventh Tour er blevet nævnt i
nedenstående tråde.
Det foregik i KB Hallen i '88, og var med Helloween som opvarmning.

Jeg tror faktisk at jeg stadig har mit banner dengang liggende.
Forside: "Maiden rules!!!"
Bagside: "Take me to Helloween"

Lige pludselig føler jeg mig så gammel - suk.

-V-

Fra : Mircea Gabriel Eftem~

Dato : 12-05-03 22:33

> [...]
> Forside: "Maiden rules!!!"
> Bagside: "Take me to Helloween"
>
> Lige pludselig føler jeg mig så gammel - suk.

hey -V-
Respekt!

Fra : -V-

Dato : 13-05-03 04:07

"Mircea Gabriel Eftemie" <mge@stofanet.dk> skrev:

> hey -V-
> Respekt!

Tazahaa, tazahaa.
Jeg husker det også som ret fedt.

-V-

Fra : S. Sørensen

Dato : 12-05-03 23:33

> [...]
> Forside: "Maiden rules!!!"
> Bagside: "Take me to Helloween"
>
> Lige pludselig føler jeg mig så gammel - suk.

Sen den koncert var jeg også til, hvilket resulterede i, at jeg fes hjem og
købte endnu flere Helloween plader.

Steinbjørn

Fra : -V-

Dato : 13-05-03 04:29

"S. Sørensen" skrev:

> Sen den koncert var jeg også til, hvilket resulterede i, at jeg fes hjem
og
> købte endnu flere Helloween plader.

De var simpelthen skidegode engang.
Så gik det hen ogo blev lidt for poppet, og jeg må indrømme at jeg ikk ehar
fulgt meget med i deres gøren og laden siden Keeper..., pt. II.
Har du det, Steinbjørn? Hørt det senere materiale?

Jeg husker det også som et særdeles dyrt efterår, med ret mange fede
koncerter.
Manowar, Metallica og Motorhead var vist også i DK det efterår, og man kan
jo ikke misse nogen af dem.
Nogen der kan huske noget til det efterårs koncerter?

-V-

Fra : S. Sørensen

Dato : 13-05-03 22:46

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
<snip>
> [...]
> jo ikke misse nogen af dem.
> Nogen der kan huske noget til det efterårs koncerter?

Jeg har faktisk hørt noget af det senere, selvom jeg også stod lidt
uforstående efter
Pink Bubbles Go Ape cd'en (jeg stod temmelig meget af på titlen), og det er
faktisk
ganske udemærket. De har lavet en skive ved navn Master of the Rings mener
jeg det er, og
den kan absolut godt anbefales, må dog indrømme at jeg ikke har hørt alt
hvad de har lavet,
men det burde næsten være mit næste projekt...

Steinbjørn

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 11-05-03 19:14

On Sun, 11 May 2003 20:00:04 +0200, "Cecilie" <cecilie@risagers.dk> wrote:

> [...]
>
>Yes! Det er også den primære grund for mig.
>
>Og fed koncert sidste lørdag. MetallicaDK rykkede sgu. Nu glæder jeg mig

Helt enig - de var en positiv overraskelse. Siden du selv var der, har
nedenstående link måske interesse:

http://www.metal-coven.dk/studenterhuset_0305.htm - anmeldelse af koncerterne
den aften samt en lille stak billeder.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-05-03 21:06

Kong Kent <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b9kp65$6q2$1@news.cybercity.dk...
> Nåå..., hvem herinde skal til Roskilde i år,

> Kent Kirkegaard Jensen.

_________

Ikke jeg. Det larmer nok når jeg slår græs. Jeg snupper Vilsund igen i år.

Hilsen Åge

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 11-05-03 22:16

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> Nåå..., hvem herinde skal til Roskilde i år, og hvilke bands er det I
> [...]

Jeg skal også af sted.

Grunden? Tja, festen og stemningen er nærmest nok for mig. Dertil kommer de
mange interessante bands, hvoraf mindst 10-15 stykker ville være must-see
for mig, hvis de gav koncert nær mig. Så rent økonomisk er det et udmærket
regnestykke...

MvH Mikkel

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 12-05-03 16:50

On Sun, 11 May 2003 08:04:49 +0200, "Kong Kent"
<kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote:

>Nåå..., hvem herinde skal til Roskilde i år, og hvilke bands er det I tager
> [...]

Jeg skal med. Udover dem du har nævnt skal jeg i hvert fald også tjekke
Kaizers Orchestra, Sigur Rós og Zwan, blandt andre.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.