www.analogfoto.dk L Langgaard wrote:
> "kenn Hansen" <kenn.hansen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3ebd5e6e$0$50413$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> Hej ....
>> Jeg skal have synet en CV . Hvad skal man have iorden ???? Hvad
>> koster det osv. Her er alle råd gode . På forhånd tak.
>
> Hej
>
> Min knaus country 460 fra 1996, købte jeg som afhentning og sparede
ca
> 10,000,-
> jeg kørte direkte til syn, fik den godkendt, og det kostede 400,- og
> et omsyn ville have kostet 250,-
>
> God fornøjelse !
Enig
I al almindelighed - bare de ikke klipper pladerne så der blir bøvl
med transporten, kan det bedst betale sig bare at køre til syn og
derefter bruge den fejlliste som prøveassistenten kommer frem til -
Ved gensynet tjekker men kun de ting der er forlangt udbedret, og det
er så det. Altså en udgift på 250 kr.
Så en prisliste i TV Rene Ord hvor værksteder forlangte fra 6 -1200 ?
for et forsyn, og herunder foreslog meget pris-varierede ting lavet
inden man kørte til syn .
Ikke at der ikke var noget rigtigt i fejlene man fandt og foreslog
udbedret, men det var ikke præcis det som synshallen kom frem til, og
det er dem der skriver under på den sidste bon. Hvorfor forvirre
regskabet med en masse andre vurderinger. Gamle biler og vel også CV
slides i sine dele og er altid på vej mod for store tolerancer. Det er
ikke flovt at køre til syn med en fejlbehæftet sag - netop derfor man
har synet.
Helt banale ting skal selvfølgelig klares inden så man ikke ødelægger
den gode stemning. Lys og lygter skal være i orden - Der må f.eks ikke
være revnede lygteglas og vand/dug i lygterne og så skal dæk
dæk da være lovlige
mvh sten
..