Halogenspots
Fra : Anette

Dato : 10-05-03 19:40

Hej

Jeg har monteret nogle halogenspot til indbygning i mit loft.
Loftet er gipsplade og ovenover er der masser af gammel rockwool.

Hvis nu der ligger rockwool tæt op af - eller ovenpå - går der så ild i
skidtet?

Jeg kender tricket med at sætte en urtepotte over spotten, men de sidder på
et meget utilgængeligt sted.

mvh Anette

Fra : zigge

Dato : 10-05-03 23:04

"Anette" <anette@snotmail.com> wrote in message
> Hej Anette

Jeg ved ikke lige hvad du kan gøre, men prøv at kikke her:
http://www.elraadet.dk/view.asp?ID=1007. Måske kan denne side være til
hjælp.

Mvh
//zigge

Fra : Anette

Dato : 10-05-03 23:28

zigge <laser.snabela@pc.dk> wrote:
> Jeg ved ikke lige hvad du kan gøre, men prøv at kikke her:
> http://www.elraadet.dk/view.asp?ID=1007. Måske kan denne side være til
> hjælp.

Hej Zigge- tak for hjælpen - jeg havde nu studeret den side , men manglede
lidt praktiske erfaringer ude fra det virkelige liv ...må nok hellere se
om der ikke kan møves et par urtepotter op omkring de lamper.

mvh/ Anette

Fra : David T. Metz

Dato : 14-05-03 09:20

Anette skriblede:
> [...]
> Loftet er gipsplade og ovenover er der masser af gammel rockwool.
>
> Hvis nu der ligger rockwool tæt op af - eller ovenpå - går der så ild

Ild i hvad? Rockwool kan ikke brænde:
http://www.rockwool.dk/RW_isoler/denlillelune/brand_lyd_teknisk_index.asp?tl=Brand-%2FLyd-%2FTeknisk+iso.

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 14-05-03 10:40

> Ild i hvad? Rockwool kan ikke brænde:

Lampen - Det er ikke sikkert at den kan tåle de varmegrader der kan
opstå hvis den er pakket ind i roskwool

/A