Tyrkisk bad
Fra : RH

Dato : 10-05-03 16:57

Hej

Om en måneds tid rejser vi til Tyrkiet (Alanya). Vi har snakket om, at det
kunne være sjovt i starten af ferien at prøve et rigtigt Tyrkisk bad. Er der
nogen der har erfaringer med det og evt. vil videregive disse erfaringer
her. Også gerne henvisning til et bestemt sted i Alanya.

Med venlig hilsen

RH

Fra : Knud Erik Mortensen

Dato : 10-05-03 17:07

"RH" <rh@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen der har erfaringer med det og evt. vil videregive disse erfaringer
> her. Også gerne henvisning til et bestemt sted i Alanya.

Ja, det må i ikke gå glip af.
Så vidt jeg husker er det lige over for skolen i Alanya
Ved PTT ( posthuset ) lidt til venstre, ud mod Kleopatra-stranden,
derfra til højre ad en sidegade, og lidt længere end skolegården, så
gå til venstre, så er der Hamam ( Tyrkisk bad )

Mvh.
Knud Erik Mortensen

PS. Husk at få massage!

Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 11-05-03 15:42

Ingen erfaringer men her er da et par links:

http://www.alanyaguide.org/web/kleopatra/index.htm

http://www.alanyaguide.org/web/mimoza/index.htm

Mvh

Karsten

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 11-05-03 17:58

"RH" <rh@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Er der
> nogen der har erfaringer med det og evt. vil videregive disse erfaringer
> her.

Hej RH

Uha det er godt, og det er en god idé at starte ferien med det, for ellers
skrupper de al den dejlige farve af man har fået på sådanne en ferie *G*.
Helt seriøst jeg mener det.
Men som Knud erik mortensen også skriver, så må i ikke gå glip af det.

Rigtig god tur

Bolette

Fra : Michael

Dato : 11-05-03 19:44

Hej...

Da min kæreste og jeg var i Tyrkiet, fik vi desværre ikke prøvet
et tyrkisk bad

Men... Hold lige øje med prisen. Rejseselskaberne (Vi rejste
med Tjæreborg) planlægger nogle ture dertil, som koster lidt, men
ofte kan du få samme tur meget billigere ved at bestille uden om
rejseselskabet. I Side stod de og solgte de samme ture som
rejseselskaberne i deres gågade...

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 12-05-03 08:35

Hejsa

jeg har været i Tyrkist bad et par gange men godt nok i marmaris.
men det er for fedt det skal prøve og jeg kan kun anbefale at betale for
masasen bagefter det er sku lækkert.
men går ned til recepitionen og sig at de skal ringe til dem da har Tyrkist
Bad og så sende de en bil efter jer, hvis da er langt.
og det er billiger end hvad jeres rejse beru kan sælge den sammen tur til.

hilsen thomas

Fra : RH

Dato : 13-05-03 17:21

Hej

Tak for alle svarene. det vil vi helt sikkert prøve

Hilsen

RH