Erfaringer m. 3D Club grafikkort
Fra : Kenneth Boye

Dato : 10-05-03 09:59

Hej NG

Jeg vil høre om der er nogle der kender fabrikanten 3D Club som laver
grafikkort?

Det drejer sig om, at Sapphire eller de andre kendte Radeon mærker ikke kan
opdrives i Ungarn, hvor min bror bor. Deres alternativ var så et 3D Club.
Men vi kan ikke finde mærket nogle steder på nettet for at læse om det, så
det kunne være at nogle havde kendskab til mærket, og om det er godt eller
dårligt mm.

Det er et Radeon 9500PRO med 128MB DDR som er købt.

Med venlig hilsen
Kenneth Boye

Fra : Sune Seeger

Dato : 10-05-03 11:28

"Kenneth Boye" <k_boye@bjoernemosen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dårligt mm.
>
> Det er et Radeon 9500PRO med 128MB DDR som er købt.

Her er et link til deres site http://www.club-3d.nl/

Sune Seeger