Logitech mx 500 til autocad
Fra : Brian Ottens

Dato : 10-05-03 06:55

Hej gruppe
jeg har lige købt mig en ny mus (Logitech mx 500)
problemmet er nu at min panorering er gået fløjten.
for sige det helt præcist virker det "omvendt"
er der nogen der har en løsning på dette problem
--
Husk at slette "FJERNMIG" i mail adr.
Hilsen Brian

Fra : Brian Ottens

Dato : 11-05-03 14:21

Tak til Poul Erik Borg
desværre løste "MBUTTONPAN" ikke mit problem.

Fra : Brian Lænø

Dato : 12-05-03 15:51

"Brian Ottens" skrev
> [...]
> for sige det helt præcist virker det "omvendt"
> er der nogen der har en løsning på dette problem

Prøv at gå ind i kontrolpanel, og tjek dine indstillinger for din mus.
Du har sikkert ikke de samme indstillinger mere efter du har skiftet mus og
musedriver.

--
Brian