Dyk fra Helsingør lørdag
Fra : Henrik Manley

Dato : 10-05-03 00:12

Vi tager en tur på Otto/Emil/Wagöen i morgen lørdag. Vi har et par ledige
pladser i båden. Afgang fra Helsingør kl .1045 lørdag. Giv mig lige en mail
hvis du vil med. Sørg selv for en makker.

Giv mig lige en mail og jeg svare inden kl. 0900 lørdag. Vi dykker 2 dyk og
deles om benzinen (omkring 30 kr). Først til mølle.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Nikolaj Østergaard J~

Dato : 10-05-03 15:30

Det er da ellers et godt tilbud..... ærgerligt at jeg først ser det nu....
Ville ellers rigtig gerne have været med......

mvh.
nøj

Fra : Henrik Manley

Dato : 10-05-03 17:48

"Nikolaj Østergaard Jensen" <nik@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Det er da ellers et godt tilbud..... ærgerligt at jeg først ser det nu....
> Ville ellers rigtig gerne have været med......

Og det var godt, det blev Union og Otto du gik glip af.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 10-05-03 18:36

Hvordan var sigten ?

JZC

Henrik Manley <m@nley.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BpN0UPxFDHA.2144@gud.bends.dk...

Fra : Henrik Manley

Dato : 10-05-03 18:40

> Hvordan var sigten ?

7-8 meter og en smule strøm. Fik taget lidt video men ikke fået det set
endnu.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 10-05-03 19:50

Det lyder sku' pragtfuldt, måske man skulle prøve detteher dyknings hejs

JZC

Henrik Manley <m@nley.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:EhL3fsxFDHA.2144@gud.bends.dk...