Har Sarah Brightman ikke lavet et disconum~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-05-03 22:17

Jeg erindrer at have haft et disconummer med hende i min vinylsamling,
men jeg kan ikke huske hvad det hed !?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-05-03 03:33

[2900] Jesper Haaber Gylling wrote:

> Jeg erindrer at have haft et disconummer med hende i min vinylsamling,
> men jeg kan ikke huske hvad det hed !?

Starship Trooper - eller noget i den stil.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-05-03 07:32

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Starship Trooper - eller noget i den stil.

Jeg synes nu den hed noget andet.

Fandt i øvrigt lige Jump to the beat i går efter 6 måneders søgen. 8-D

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-05-03 07:43

> Jeg synes nu den hed noget andet.

Nu tvinger du mig jo til at finde den frem ... I Lost My Heart to a
Starship Trooper - med Sarah Brightman & Hot Gossip (danserne fra Kenny
Everetts tv-show). Men det kan selvfølgelig være b-siden, du tænkte på

> Fandt i øvrigt lige Jump to the beat i går efter 6 måneders søgen. 8-D

Med Stacy Lattisaw?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-05-03 07:46

Kim Ludvigsen wrote:

> Nu tvinger du mig jo til at finde den frem ... I Lost My Heart to a
> Starship Trooper - med Sarah Brightman & Hot Gossip

Forøvrigt, meget fint cover. Sarah er blot iført en stramtsiddende
trikot, 19 somre ung og ingen overflødige kilo.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-05-03 08:02

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Forøvrigt, meget fint cover. Sarah er blot iført en stramtsiddende
> trikot, 19 somre ung og ingen overflødige kilo.

Sådan var discoen jo.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-05-03 08:36

[2900] Jesper Haaber Gylling wrote:

> Sådan var discoen jo.

Joh, men med tanke på hendes senere karriere må hendes præstation på den
plade vel nærmest kunne sammenlignes med Sylvester Stallones rolle i
Italian Stallion. Pladen bør være guld værd!

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Per O.

Dato : 10-05-03 10:46

> Joh, men med tanke på hendes senere karriere må hendes præstation på den
> plade vel nærmest kunne sammenlignes med Sylvester Stallones rolle i
> Italian Stallion. Pladen bør være guld værd!

Den må da gerne være guld værd, jeg har den nemlig som single
I øvrigt et ganske godt nummer !!

Per O.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-05-03 08:01

> [...]

> Starship Trooper - med Sarah Brightman & Hot Gossip (danserne fra Kenny
> Everetts tv-show). Men det kan selvfølgelig være b-siden, du tænkte på

Hot Gossip - funky du er en skat dem havde jeg også noget med. Cool,
motherfucking fedt. Tak Kim.

> Med Stacy Lattisaw?

Jep. Desværre kun i 128 kbit.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-05-03 08:47

> Hot Gossip - funky du er en skat dem havde jeg også noget med. Cool,
> motherfucking fedt. Tak Kim.

Arlene Philips' Hot Gossip

--
Med venlig hilsen Jesper