Who Framed Roger Rabbit
Fra : Janus Nielsen

Dato : 09-05-03 16:27

Noget nyt om Roger Rabbit på DVD i REG2 med DK-undertekster / DK-lyd?

Fra : Janus Nielsen

Dato : 09-05-03 16:28

Den er allerede udkommet her
http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_6/whoframedogerrabbit_vs.ht
ml

Men kun som Reg1.... nogen der ved noget om Reg2 / dansk teskt / dansk lyd?

Fra : ChriZ

Dato : 09-05-03 19:14

Blev den overhovedet en særlig stor succes i Danmark dengang den var i Bio?
Ellers tror jeg næsten ikke den kommer på Reg2Dk, da den snart udkommer
(eller allerede er udkommet?) på R2 i England, Frankrig, Tyskland og
Holland...

--
Venlig hilsen
Christian

- Hvem er Åge...?
www.hvemeraage.tk

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 10-05-03 21:43

> [...]
>Ellers tror jeg næsten ikke den kommer på Reg2Dk, da den snart udkommer
>(eller allerede er udkommet?) på R2 i England, Frankrig, Tyskland og

Jeg kan tage fejl, men så vidt jeg husker blev den en kæmpe succes,
også her i Danmark. Jeg var i Imperial til præmieren, og jeg kan
huske, der blev delt singler ud med titelsangen.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com