Dyrkning af Vanillie
Fra : Nikolaj Vibede

Dato : 09-05-03 12:56

Hej Gruppe

Er der nogen der har nogle erfaringer med dyrkning af vanillie?
Jeg påtænker at have den i min udestue, som jo selvsagt bliver dejlig varm
om sommeren, men noget koldere (ned til +10 grader) om vinteren. Jeg havde
tænkt at jeg ville have den i en potte. Kan det lade sig gøre? Vil den
blomstre? Og vil den give frugter?

Mvh
Nikolaj

Fra : René Løweneck

Dato : 09-05-03 17:06

Hej Nikolaj !

"Nikolaj Vibede" <Nikolaj@*NOSPAM*vibede.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om sommeren, men noget koldere (ned til +10 grader) om vinteren. Jeg havde
> tænkt at jeg ville have den i en potte. Kan det lade sig gøre? Vil den

Jeg syntes, at det lød som et spændende projekt, så jeg var lige rundt på
nettet og lede lidt. Her er et link jeg fandt til dig :

http://www.baobabs.com/Vanilla.htm

Held og lykke med projektet !

René Løweneck
www.loweneck.dk
www.lowesite.dk
LøweSite CMS er specialdesignet til små og mellemstore danske virksomheder.